{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere brusestang 800 kr.
  • Havemand til fræsning 840 kr.
  • VVS-installatør 1.000 kr.
  • Hængt billeder op 500 kr.
  • Rengøring af hus 800 kr.
  • Install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af gipslofter
  • #1   29. aug 2010 Du kan sagtens male direkte på gibsen og la du skal have forankringsgruner på, så gibsen ikke suger så meget.

• #2   29. aug 2010 det allerbedste er at komme forankringsgrunder på hvorefter du kommer glasfilt op. det er sådan jeg selv har gjort det i hele huset..

• #3   29. aug 2010 unknown G >> allerbedste vil jeg nu ikke sige.. tror ikke jeg har set et loft endnu.. hvor man ikke kan se et par enkelte samlinger når folk bruger filt...

Men derimod uden filt ser man det ikke så nemt..

Men ja tror jeg skal ha forankringsgrunder på... er det dét samme som man bruger til alm. murret vægge

• Simon D
    Simon D Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
    #4   30. aug 2010 Kasper J: så har de folk, hvor du har set samlingerne på loftet, bare ikke været omhyggelige nok. er selv maler, og har ikke haft de problemer, heller ikke i mit eget hus, hverken på loftet eller vægge.
    Ja det er den samme forankringsgrunder du skal bruge.
    personligt ville jeg ALTID bruge filt, men kan osse godt forstå dig, hvis der kommer synlige samlinger.

• #5   30. aug 2010 Vi har ikke sat filt op på vores lofter i stueetagen og det har jeg fortrudt, derimod er der filt på hele overetagen og det er jeg tilfreds med og det er ikke så svært at sætte filt op som jeg frygtede(er tømrer så malerarbejde var nyt for mig). Jeg betalte en malermester for materialer og en kort instruks i hvad der er vigtigt lige i mit tilfælde.
    Derved fik jeg det rigtige materialer og den rigtige viden i lige præcis mit tilfælde.

• #6   30. aug 2010 Kasper: kan sagtens lade sige at gøre at sætte filt op, uden samlingerne kan ses, kræver bare en god maler, man kan fx ikke se nogen samlinger hjemme ved os, men jeg er så også maler:D

• #7   31. aug 2010 Er slet ikke i tvivl om at hvis man er maler og har prøvet det mange gange før. Skal det nok kunne lykkedes at lave det flot med filt. Men har bare set for meget amatør arbejde, og det er ikke kønt. Nu hørte jeg så lige igår at man sagtens kan undvære grunder. 2-3 gange maling så det det. Nogen der har prøvet det

• Simon D
    Simon D Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
    #8   31. aug 2010 Kasper J: min gamle mester på 64 år og har været selvstændig i 30 år bruger ALDRIG grunder. Tror det er lidt op til hvem man er. Syns MINDST du skal give det 3 gange, gerne et tyndt lag(ikke rulle rullen total "tør", men der skal heller ikke være "klaser" af malingen på loftet) Og så sørg for at rulle på kryds hver anden gang du maler. Så det bliver så jævnt og mættet som muligt.

• #9   1. sep 2010 Nåh grundede alle samlinger igår. Snakkede lige med nogen maler fra byen. Og de fortalte at de altid kun grundede samlinger . Så nu skal det bare males. Tak for alle svar her inde

Kommentér på:
Maling af gipslofter

Annonce