{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.888 visninger | Oprettet:

P R
P R
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 32

vask af lædermøbler???? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en Rolf Benz sofa i sort læder som er begyndt at se lidt snudset ud............
Jeg kan sagtens pudse den op i læderfëdt og det pynter da på den. men det er lige som om at der sidder skidt/ støv i de små porre i lædret. Den hå sådan et gråligt skær.

Hvad er det bedste at få rengjort en lædersofa i. Vi snakker altså ikke bare en overflade aftørring. Men en hovedrengørring smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vask af lædermøbler????
  • susanne s
    susanne s Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 13
    #1   11. jul 2010 pisk sæbespåner ud i varmt vand, og vask dem af i det. og tør efter med en våd klud uden sæbe.

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #2   11. jul 2010 Vask og Vask.....Du er nok nød til at styre dig lidt med vandet smiley
    Jeg vil også sige lunken vand med sæbespåner, og en kraftig aftørring, derefter en ny omgang læderfedt.
    Læder møber elsker også støvsugeren, det har de kun godt af.

• #3   11. jul 2010 med de gamel møbler vi havde, fik de først en ordentlig støvsugning, og så vasket i en "creme" af lunken vand og pisket sæbespåner. og ja du skal ikke bruge så meget vand.

et par gange om året fik de læderfedt. ca en uge efter denne behandling. hvis du bare giver læderfedt uden rengøring har du jo stadig al skidtet og derfor den grå/fedtede overflade

• #4   11. jul 2010 selvfølgelig også aftøring med RENT vand efter sæbespåner smiley

Kommentér på:
vask af lædermøbler????

Annonce