{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.376 visninger | Oprettet:

Opbevaring af båd i garage {{forumTopicSubject}}

Hej
Vores grundejerforening har ved afstemning vedtaget, at der ikke må opbevares både og campingvogne på bebygget grund. Vi har altid haft vores båd stående på trailer i haven, men det må vi så ikke mere.

Mit spørgsmål lyder som følgende:
Hvis jeg kan få byggetilladelse til en garage vil jeg bygge sådan en og opbevare min båd i garagen. Kan grundejerforeningen bestemme, at jeg ikke må have båden opbevaret i en garage? De kan vel ikke bestemme hvad der opbevares i en lukke garage?
eller.....

M.v.h.
Hansen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbevaring af båd i garage
  • #1   20. maj 2018 Jeg gik da helt amok hvis der var nogen andre der sku bestemme over MIN grund og hva jeg skulle ha på MIN FUCKING GRUND. DAMN jeg havde væltet HELE lortet smiley

  • #2   20. maj 2018 Hvis båden står i garagen som ikke er bebygget grund må den gerne hehe Jeg havde simpelthen bygget en garage midt på vejen til den båd smiley haha

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   23. maj 2018 de kan ik bestemme hvad du opbevarer i din lukkede garage. så du kan jo sige at du fjerner båden og bare køre den i garagen

    Dog vil du måske være udfordret af at din garage skal værerelativt høj for at din båd kan være der smiley Det skal bygges væk !


Kommentér på:
Opbevaring af båd i garage

Annonce