{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste flyttekasser til prisen ?
  • #1   13. jun 2010 silvan har nogle udmærket flyttekasser, til en god pris =)

vores har hvertfald holdt til 2 gange flytning.

• #2   13. jun 2010 vi har både fra bauhause og stark, her hvor vi bygger om, og dem fra stark er ikke ret stabile og holdbare.

• johnny m
    johnny m Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 54
    #3   13. jun 2010 vi brugte også silvans sidste gang, de er udemærket kvalitet.

• Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #4   13. jun 2010 Banan kasser....de er gratis smiley
    Her er de populære, og Brugsen er glade for at komme af med dem.

• Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 38
    #5   14. jun 2010 Købte en masse i bauhaus for 7 kr stykket (senior) og de holdt helt fint. Klart at de er lidt ustabile i forhold til dem til 20 eller 40 kr men hvis du køber flyttekasser i 5-15 kr- klassen er min erfaring at kvaliteten er den samme.

Jeg kunne endda sælge mine igen bagefter, hehe

• Jannie H
    Jannie H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 19
    #6   15. jun 2010 Vi købte de store, gode ved Boxit, de er super gode. Det er de hvide! Vi genbrugte under flytningen, så de er nok brugt 2-3 gange og er stadig som nye. De er dyre, men også pengene værd. Vi havde også nogle fra Bauhaus og de gik meget hurtigt i stykker.

• #7   15. jun 2010 jeg vil sige at de hvide fra boxit, er mere end pengene værd... vi har lige flyttet til et nyt værksted på mit job, og de store kasser fyldte vi bare op med drejestål, og alt muligt tungt grej, og de holder bare... dem fra silvan, stark, bauhaus, og de andre, hvor der kun er et lag pap, de kollapsede med det samme...

• #8   15. jun 2010 ! kentex !

vores flyttekasser fra silvan holder altså fint =S kommer vel an på hvor meget man fylder i af tunge sager.

• #9   20. jun 2010 dem vi havde fra silvan ku ikke holde... de ku godt holde til at stå på gulvet, og blive fyldt. men at blive løftet, ku de ikke holde til... det var heller ikke 2-lags papkasser, det var dem fra boxit...

• #10   21. jun 2010 Vi har 150 flyttekasser fra jem og fix. De er brugt 2 gange til en familie på 6..... Overhoved ingen problemer med dem... Nu ligger de klappet sammen i en stor bunke på loftet til næste gang vi flytter...

• Kamilla S
    Kamilla S Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #11   8. sep 2015 Har du tjekket http://www.emballage-shoppen.dk/papkasser/flyttekasser ?
    De har nogle solide flyttekasser til en fornuftig pris. Samtidig sparer du penge jo flere du skal bruge smiley

Kommentér på:
Bedste flyttekasser til prisen ?

Annonce