{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.284 visninger | Oprettet:

Anders T
Anders T Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116

Udbud på byggeri af garage {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at gøre mit garagebyggeri klar og skal bruge 2-3 firmaer som vil give bud på at bygge den. De tilbudssites (fåtilbud.dk, henttilbud, få 5 tilbud osv) fungerer som regel rigtig skidt.

Jeg vil høre om jeres erfaring med at finde firmaer som kan/vil give pristilbud på mit garageprojekt.
Hvordan skaffer jeg kontakt til de 2-3 firmaer samt finder frem til hvem der kan lave dette?

Det er i Roskilde området/Sjælland.

Mvh. Anders


Kommentarer på:  Udbud på byggeri af garage
  • #1   1. maj 2018 Hvad skal den bygge i?
    Mursten eller træ?


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #2   1. maj 2018 fundament med en træbygning ovenpå så jeg har brugt 3byggetilbud og fået kontakt til 1 tømrer. generelt er de der tilbudsites ikke værd at bruge da tilbagemeldingerne er uinteressante.

  • #3   3. aug 2018 www.trustpilot.dk !!!

  • MALERFIRMAET DAN-PAINT L
    MALERFIRMAET DAN-PAINT L Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 3 Svar: 15
    #4   5. nov 2018 Hej Anders T
    Du har ret i at mange af de håndværkere der er tilmeldt de forskellige portaler, er mindre profesionelle, men det gør jo ikke portalerne ringe. Jeg har selv siden 2013 været tilsluttet en portal, som fungere ganske glimrende, men mange af håndværkerne måske ikke ligefrem er de skabeste knive i skuffen, og ja, de er med til at ødelægge portalernes ry. Nu er det jo ikke alle håndværkere der er dårlige. Vi er da en her del der bla. lever af at holde aftaler, både mht. opstart og færdiggørelse m.v.
    Jeg startede mit firma i 1974, og har da overlevet siden, så noget har jeg vel gjort rigtigt.
    Men den første forudsætning for en god dialog, er et godt udkast til byggeprocessen.
    Dernæst lav et budget, så kan det ikke gå helt galt. Hvis det viser sig, når i holder møde med de firmaer i ønsker tilbud fra jeres udkast og budget, så stil specifikke spørgsmål, og kan de ikke svare fagligt, så find en anden. For i sidste ende skal pris og kvalitet følges. Husk, du får hvad du betaler for. Held og lykke med projektet.
    Mvh.
    DANPAINT


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #5   16. nov 2018 Hej Danpaint

    Tusind tak for et rigtig godt svar. Jeg er generelt enig med dig. Jeg fik skam 2-3 kontakter via henttilbud og 3byggetilbud men håndværkerne har generelt for travlt med de store projekter til at de havde tid til mig.

    Det hele endte med at jeg fandt en tømrer og han kendte en god entreprenør som fiksede fundamentet. Tømren lavede bygningen og resten fiksede jeg selv. Bygningen blev færdig i oktober og jeg er nu ved at flytte ind.


  • #6   20. feb 2019 Hej

    Har du noget billede af garagen, størrelse og en samlet pris på den?

    Mvh Laila


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #7   2. mar 2019

    profilbillede
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #8   2. mar 2019

    profilbillede
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #9   2. mar 2019 fundament på 6*7.5m med varmeslanger og 200mm isolering samt støbt betondæk
    vægge af 200mm spærtræ med 200mm isolering, indervægge af 22mm krydsfiner
    tag af krydsfiner med tagpap, 150mm isolering og indertag af krydsfiner
    midterbjælke af limtræ
    egen eltavle med stærkstrøm
    samlet pris ca. 275k


Kommentér på:
Udbud på byggeri af garage

Annonce