{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maling af træloft ?
  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator

Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #1   29. mar 2010 Så skal du lud behandle......Lud er en farve, hvor der tydelig ses årer igennem.

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #3   29. mar 2010 der er lavet en træbeskyttelse til indendørs brug , den virker lige som lud men er ikke så svær at få pæn. hør i dit byggemarked

• Jan
    Jan Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 53
    #4   30. mar 2010 http://www.linolie123.dk/shop/trip-trap-panelhvid-6573p.html

Den har jeg testet med et noget blandet resultat - var MEGET svært at få pænt trods de lovende ord om det er nemt.

• Carina T
    Carina T Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
    #5   30. mar 2010 Jeg også læst at trip trap godt kan være svært at male med og resultatet bliver knap så godt på mørkt træ loft.
    Hvad kan i egenligt anbefale og vaske det rent med, da det har været et ryge hjem.

• Jan
    Jan Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 53
    #6   30. mar 2010 Du skal rense det med grund rens - men overvej nu grundigt om du "tør binde an" med projektet. Det jeg fik lavet er et tåleligt resultat IKKE godt - og jeg fulgte absolut alle anvisninger om tage et brædt af gangen i et pensel strøj osv. osv. men syntes langtfra loftet har et ensartet udseende.

• #7   31. mar 2010 Det er meget svært at ludbehandle trælofter med godt resultat, selvom man er sindsyg omhyggelig.

Ludbehandling bliver også gullig ad åre.

Jeg har malet mine lofter med blank panelmaling, for at få mere lys ind i huset (grundede med Isoprimer). Blank maling kaster lyset retur - mat maling "dør" lyset på, men klart det lysner at loftet bliver hvidt. Men det er jo en smagssag - og vil du have man skal kunne se årene, så er det jo ludbehandling du skal vælge.

• Monk M
    Monk M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #8   3. apr 2010 Brug hvid vægmaling og tynd det godt op med vand, det er rigtig nemt at arbejde med, og giver et godt resultat. Det er et fif jeg har fået af en maler.

• #9   9. apr 2010 Monk M - hvis loftet ikke er behandlet før, er der ret stor risiko for, at det bliver gult - især hvis der har været røget i rummet.

Kommentér på:
maling af træloft ?

Annonce