{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.577 visninger | Oprettet:

fortovs-kant ? Hvem laver den ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har udvidet min indkørsel, og vil i den forbindelse gerne have lavet en "tilbygning" til min nuværende fortovskant, således at den dækker hele indkørslen.
-Men hvem står med ansvaret for at skal lave sådan en ?
Kan jeg bare ringe til kommunen, og få dem til at kigge forbi, eller skal jeg selv lave den ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fortovs-kant ? Hvem laver den ?
  • #1   9. mar 2010 Du skal ringe til kommunen som sender dig videre til det firma de bruger til at lave arbejdet...

  • #2   9. mar 2010 oki smiley Tak smiley

  • #3   9. mar 2010 nu ved jeg ikke hvor du er fra, men i hedensted kommune er det materielgårdens folk der laver det... jeg har selv lavet en del asfaltramper ved nybyggerier/ombygninger... det bliver som regel kun lavet om sommeren, når det er over en vis temperatur, for at det kan holde, og den måde vi gjorde det, var at når vi alligevel skulle ud og lappe huller efter vejarbejde, eller lappe slaghuller, så tog vi ekstra asfalt med, og kørte ud og lavede det... på den måde sparer man en masse udgifter til folk, og materiel, når man tager det hele på én gang...

  • #4   10. mar 2010 Når nu det er en udvidelse af din indkørsel, skulle det ikke undre mig at du fik en regning bagefter! Men jeg kender self. ikke din kommunes politik på det område.
    MVH frank


  • Pind
    Pind Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #5   10. mar 2010 Hvis du er gør-det-selv mand, så henter du noget asfaltknus ved nedbryderen, smelter det og smider det på.

  • Simon D
    Simon D Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
    #6   10. mar 2010 så vidt jeg ved, så betaler kommunen for én opkørsel, skal du så derefter have udvidet/lavet en mere skal du selv punge ud, om det så behøver være dem som kommunen bruger er jeg ikke så sikker på. Men måske man skal have lov af kommunen først, da det jo i teorien er deres "areal" det drejer sig om. Følger lige med her, da jeg også skal have udvidet min opkørsel, når det bliver lidt varmere.

  • Jesper S N
    Jesper S N Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 53
    #7   11. mar 2010 Ring til teknisk forvirring(forvaltning) så giver de den videre til Park og vej som kommer og laver det mod betaling smiley

  • #8   12. mar 2010 mon ikke du for en regning på det..

  • #9   16. mar 2010 man får en regning... det er ikke så dyrt, jeg kan dog ikke huske priserne præcist, og det er som regel kommunens folk der laver det...

Kommentér på:
fortovs-kant ? Hvem laver den ?

Annonce