{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kan anbefale en ang Ståltag arbejde?
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   26. feb 2018 Profilmetal har gjort det godt, både hos mig (har dog selv monteret det) samt hos min genbo (fuld montage)

  • #2   26. feb 2018 Er de dyrre?
    Kan du måske også hjælpe mig?? :):)


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   27. feb 2018 kig på deres hjemmeside og sammenlign med andre der tilbyder ståltag (jysk tagteknik f.eks.)

    Der er sikkert flere herinde som kender til at lægge ståltag så hvis du beskriver det du skal bruge hjælp til, så er der sikkert flere der kan svare.

    Det første jeg selv gjorde var at kontakte de 2 nævnte selskaber, fik dem ud og se huset og lave et tilbud og sammenlignede tilbudene. Derefter vurderede jeg at jeg godt kunne lægge det selv og bestilte derefter taget hjem samt havde jo styklisten fra de 2 tilbud at arbejde ud fra. Montage vejledning følger med når man bestiller taget hjem til selv montage


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #4   27. feb 2018 Om de er dyre; kig på deres hjemmeside og brug deres pris beregner, derefter sammenligner du med andre leverandører og så må du vurdere om det er dyrt. Det afhænger en hel del af om du selv vil montere eller du vil have dem til at montere det for dig. Da jeg lagde tag i 2012 var det et tag fra profilmetal. Jeg har 120 m2 hus og grundet hældningen på taget er der ca. 162 m2 tag. Det kostede ca. 46.000 i materialer som dækker alt til taget (plader, taglægter, rygning, lister osv) inkl. nye tagrender.
    PRis afhænger også af hvad du planlægger at bruge som undertag så mit råd, få en fagmand eller 2 ud og kigge og give et bud på hvordan taget skal lægges



  • #5   27. feb 2018 Okay tak for din ord mester. Det prøver jeg kig på

Kommentér på:
Nogen der kan anbefale en ang Ståltag arbejde?

Annonce