{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.010 visninger | Oprettet:

Mærke: Vinkelsliper? Bedste klinger? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen valgte at bruge dagen idag på at sætte vores brændeovn op samt montere en stålskorsten.

Den eneste del jeg mangler, er at skære hul i vores tag og montere tagafdækning samt føre den sidste rørdel ned igennem.

Når jeg skal skære hul i taget(asbestholdigt bølge eternit) vil skal jeg bruge en ordentlig vinkelsliber samt en diamantklinge, den jeg har er for stor at kravle rundt med på taget, så.....

Hvilket mærke er pt. det bedste vil i mene, vil have noget ordentligt? Skal være en mindre model.!
Samme gælder med klingerne, hvor får man nogle ordentlige klinger, evt. mærke, ikke de billige "diamant"-klinger fra jem&fix, så jeg står med en flækket tagplade!

Håber at få nogle gode forslag, evt. gerne link til model osv. :0)

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærke: Vinkelsliper? Bedste klinger?
  • #1   28. jan 2010 du behøves ikke en diamant klinge til det når det kun er så lidt. de koster alligevel lidt en diamant klinge. køb en billig vinkel sliber i harald nyborg og et par billige skiver hvis det kun er det du skal bruge det til

• #3   28. jan 2010 nicolai A: Forstår fint hvad du mener, men da jeg alligevel skal bruge mig en vinkelsliber, så skal det være noget ordentligt, ikke at jeg ikke også bruger de billigere mærker, det gør jeg bestemt og nogle af dem er fine - Men lige hvad denne angår, så skal det være ordentligt, samme gælder klingen, en god diamant klinge holder også et stykke tid og med adskillige projekter forude på huset, ja så skal der nok fint blive bruge for den :), desuden vil jeg ikke løbe risikoen, for at spare lidt penge - De penge er hurtigt brugt, skulle uheldet være ude - Bare i tiden der bruges smiley

• Rasmus G
    Rasmus G Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 23
    #4   28. jan 2010 Det skal da være en makita, en af de små. den kan du holde med en hånd. den er meget god..

• #5   28. jan 2010 der er ikke rigtig noget mærke som man bar kan sige at det er bedst... det er et tæt løb mellem flere mærker. makita dewalt bosch osv.

er personlig selv makita mand

• #7   28. jan 2010 i så fald vil jeg da os skyde ind med bosh. har selv en vinkelsliber af det mærke og den er jeg glad for og kan sagtens holdes i en hånd hvis man har en ordentlig overam hehe

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 49
    #8   28. jan 2010 makita.. er en go en.. smiley har selv en og er rigtig glad for den:) Og det virker bar.. smiley

• Pind
    Pind Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #9   29. jan 2010 Køb du bare en billig skive i jem og fix, hvis du ødelægger noget, er det fordi du ikke kan finde ud af at bruge værktøjet.

• Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #10   29. jan 2010 synes du skal købe en diamant klinge bare en billig en, og de koster ikk en diamant vil skyde på du kan finde en til 200. og skal du have en god vinkelsliber ville jeg helt klart vælge makita.

• Monk M
    Monk M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #11   30. jan 2010 Hvis det bare er til den ene hul, så kan du låne min Bosch med stor diamantklinge....Hvis du da bor i Esbjerg-området smiley

Kommentér på:
Mærke: Vinkelsliper? Bedste klinger?

Annonce