{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.323 visninger | Oprettet:

Dennis P
Dennis P
Tilmeldt:
17. jul 2008
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 59

VI-KA Vinduer, nogen der kender?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Står og overvejer nyhe vinduer i plast af den type Rehau S798, hvilket er dannebrogs vinduer, men udført som træ vinduer altså ikke dreje/kip.

Har fundet dem hos VI-KA-vinduer.dk som lokker med 19% moms ved afhentning lige over grænsen, men hvordan er kvalitet og service?

Nogen der har erfaringer med firamet?
Eller nogen som evt. ved hvor man ellers kan få dannebrogs vinduer i Plast til fornuftig pris?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VI-KA Vinduer, nogen der kender??
  • Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 41
    #2   6. nov 2009 Personligt ville jeg aldrig købe hos de "billige firmaer". Jeg har efterhånden set en del vinduer af så ringe kvalitet at det halve kunne være nok.
    - Der er nogle gange forboret til ens karmskruer, hvilket kan være ligegyldigt hvis den ikke rammer en sten i et evt. murstenshus.
    - Bånd er tit ikke af så god kvalitet og lukker ikke tæt.
    - Nogle vinduer er så skæve og løse at de ikke kan rettes.

    Dette har ikke noget med det overstående firma at gøre, men bare husk at pris og kvalitet tit følges ad.

    Jeg ville vælge KPK-vinduer, da det er super kvalitet. Skal dog bestilles en evt. tømrermester.


  • Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 41
    #3   6. nov 2009 Er klar over at man kan brokkes sig over sit vindue, men det er stadig utrolig irreterende at sidde med et utæt og skævt vindue her om vinteren, så er der måske bare 2-3 ugers yderligere ventetid.

  • #4   6. nov 2009 Da vi skiftede vinduer sendte jeg min indkøbsseddel ud til 22 forhandlere af vinduer herhjemme (alle dem jeg kunne finde på google som så ærlige ud) og vika vinduer var i den forkerte ende af prisskalaen, vi har nu veka vinduer fra sydvestjyllands vindues og døre center, men samme type vinduer og syntes kvaliteten er fin og levering/service i top...

Kommentér på:
VI-KA Vinduer, nogen der kender??

Annonce