5.166 visninger
|
Oprettet:
Billigste måde at lave gulv varme {{forumTopicSubject}}
Hey. Skal til at udnytte min 1 sal. Og overvejer at lave gulvvarme der op, men hvordan gør jeg billigst det??
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 85
Virker varmvand i køkkenet for det var vis mig og jan der var ude og lave det he he sys jeg kan genkende huset....
Ang gulvvarme på første sal så ville jeg lave det med fordelings plader .... men det er ikke en hel billig løsning....
der skal en
Fordelings plader
en gulvvarme blander
pumpeshunte
gulvvarmeslange
styring til gulvvarmen
det render hurtig op hvorfor ikke bare sætte nogen radiator op
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 34 Svar: 99
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 7 Svar: 774
MVH Frank
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 5 Svar: 202
Der skal jo ikke alverden til, da det er uvenpå.
Hey... en anden billig måde var at fjerne isolering i mellemgulvet, så kommer gulvvarmen af sig selv ;o)
jun 2008
Hmm jeg holder nu stadig på fordelings plader må være bedste resultat ....
jul 2008
Jeg har faktisk ca. 30m fra uponor liggende som du kan købe hvis du skal i gang med projektet. Jeg har ligeledes en del Wirsbo gulvvarmeslange til overs. Jeg kan tjekke hvor meget i morgen hvis du skulle være interreseret. Det hele befinder sig 20km vest for horsens.
MVH Frank
jun 2008
jul 2008
jul 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 86
jeg sys det lyder som en tosset idee og lave gulvvarme på din 1.sal. for det første skal du have isoleret mellemdækket meget mere da varmen ellers ville slå ned. du skal også tænke på at de jo nok er sove rum på 1.sal du ville have og gulvvarme og soveværelser er ikke en god kompination.
men hvis du skal lave det så lav det da i danfoss speed gulv det er yderst nemt.
jul 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 86
Billigste måde at lave gulv varme