{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigste måde at lave gulv varme
  • #1   29. okt 2009 Hey Hey

Virker varmvand i køkkenet for det var vis mig og jan der var ude og lave det he he sys jeg kan genkende huset....

Ang gulvvarme på første sal så ville jeg lave det med fordelings plader .... men det er ikke en hel billig løsning....

der skal en

Fordelings plader
    en gulvvarme blander
    pumpeshunte
    gulvvarmeslange
    styring til gulvvarmen

det render hurtig op hvorfor ikke bare sætte nogen radiator op

• #2   29. okt 2009 Jo jo det virker fint. Det er jo kun midlertiddigt. Jamen synes bar det kunne være fedt med gulv varme der op, også slap man for de radiator, og der er jo ikke voldsomt mere arbejde i at lave gulvvarme der op.

• #3   29. okt 2009 Jo, det er faktisk en del mere omfattende, i forhold til radiatorer.
    MVH Frank

• #4   30. okt 2009 Kan man ikke kombinere, og lave skjulte radiatorer under riste i gulvet?
    Der skal jo ikke alverden til, da det er uvenpå.

Hey... en anden billig måde var at fjerne isolering i mellemgulvet, så kommer gulvvarmen af sig selv ;o)

• #5   30. okt 2009 er noget rod med at skjule radiatoren i gulvet da ... lyder i hvert fald som om....

Hmm jeg holder nu stadig på fordelings plader må være bedste resultat ....

• #6   30. okt 2009 Man kan få sådanne konvektorer til at bygge ind i gulvet, men det er bestemt ikke billigere end gulvvarme. Hvis du vil have gulvvarme, så er det klart bedst med varmefordelingsplader.
    Jeg har faktisk ca. 30m fra uponor liggende som du kan købe hvis du skal i gang med projektet. Jeg har ligeledes en del Wirsbo gulvvarmeslange til overs. Jeg kan tjekke hvor meget i morgen hvis du skulle være interreseret. Det hele befinder sig 20km vest for horsens.
    MVH Frank

• #7   31. okt 2009 Hvor dyre er de der fordelings plader ved dig frank da jeg har en makker der skal til at lave om og måske kunne være intr..

• #8   1. nov 2009 Prisen er 30 kr pr plade, der går ca 2,7 stk /m2.

• simon P
    simon P Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 86
    #9   1. nov 2009 michael j.

jeg sys det lyder som en tosset idee og lave gulvvarme på din 1.sal. for det første skal du have isoleret mellemdækket meget mere da varmen ellers ville slå ned. du skal også tænke på at de jo nok er sove rum på 1.sal du ville have og gulvvarme og soveværelser er ikke en god kompination.

men hvis du skal lave det så lav det da i danfoss speed gulv det er yderst nemt.

• simon P
    simon P Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 86
    #10   1. nov 2009 (link fjernet)

Kommentér på:
Billigste måde at lave gulv varme

Annonce