1.152 visninger
|
Oprettet:
udlejning af sommehuse {{forumTopicSubject}}
Jeg har sådan overvejet her på det sidste at investeret i nogen sommerhuse og udleje det, men kan man godt udleje sommehuse uden at skulle starte et firma op??
og nu når man køber sådan et sommerhus, kan man så købe det som hvis man var en privat person???
eller hvordan fungere det...
jun 2008
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 6 Svar: 140
du kan eventuelt købe sommerhuse på tvangsauktion nu og renovere så er de klar
jun 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19
nåerh ja det kunne man da
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
Du kan også leje dit hus ud gennem dansommer/novasol eller jeres turistbeurau(stavefejl) der kan du tjene flere penge og de sørger for at indberette skat og moms så du får de penge du selv kan bruge rub og stub af!
Men jeg fraråder at leje ud til turister da de ødelægger husene og nogle af husene bliver lejet ud til behandlingsgrupper for agresive psykisksyge unge menesker som bogstavilgtalt går agurk i disse huse. har arbejdet i den branche så kender MEGET til det.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
Du skal dog angive det som indkomst.. Det er rimeligt nemt at udregne da reglerne på området er rimeligt simple, og du skal beskattes efter kapitalindkomst loven..
Søg inde på www.skat.dk så kan de give dig en lidt mere uddybende forklaring...
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
jun 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19
Jeg har været inde og læst lidt om hvordan det fungere, og hvordan hvad man kan tjene ved at udleje sommerhuse, men forstå ikke rigtig så meget af. jeg ved ikke hvor meget man kan tjene på at udleje sommehuse, jeg tænker ikke på løn til mig, men penge til at betale husleje, ejendomskatten og rengøring hver mdr og evt lidt overskud til vintersæson, hvor det er dødt
udlejning af sommehuse