{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Martin S
Martin S
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 19

Glasbyggesten {{forumTopicSubject}}

Hey står og skal have bygget en væg op, som den ene væg i en brusekabine. Er der nogen der har prøvet og bygge med glasbyggesten?
Kunne jeg godt bruge noget hjælp..
Læste et sted at væggen skal være nøjagtig 90 grader i forhold til gulvet. tog så lige for og prøve en af de glassten jeg har købt. og den er godt nok ikke 90 grader er der noget man kan gøre eller er projeket dødfødt inden jeg er kommet igang?

Håber på noget hjælp

På forhånd tak

Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glasbyggesten
  • #1   5. sep 2009 Jeg har bygget den ene væg i glassten i min brusekabine. Den første række sten skal bare være i vatter og det kan man godt bøvle en smule me, men når det så er gjort er det mega nemt. Husk ikke bygge flere end 6-7 rækker så skal det tørre ellers bliver det ikke til at styre med at holde det lige.
    Når du skal til at fuge så lad det sidde en time eller lign. Fordi stene suger ikke noget og derfor skal det have lov til at tørre godt inden du tørre det af.

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 19
    #2   6. sep 2009 problemet er ikke så meget og bygge væggen, men at væggen ikke er i 90 grader med gulvet om det ikke giver mig nogle problemer

• andré k
    andré k Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 22
    #3   6. sep 2009 hej martin . kan du ikke lige skrive en besked til mig . med dit nummer . så skal jeg forklare dig , det over tlf . det er lidt nemmere .

muren8600

Kommentér på:
Glasbyggesten

Annonce