{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fraflytningsrengøring af plejebolig i Viborg 130.000 kr.
  • Pudsning af vinduer udvendigt 61.200 kr.
  • Vinduespudsning 70.000 kr.
  • Skille vandlås ad og rense (spændte for hårdt..) 60.000 kr.
  • græsslåning 70.000 kr.
  • Ophænging af gardiner 50.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maling fra Biltema
  • #1   30. jul 2009 ja det er vel fint nok... det er maling og det gir den ønskede effekt at dække noget andet... ligesom alle de billige malinger fra silvan, harald skrald, jem og fiks og alle de andre...

• #2   30. jul 2009 husk at en ren hvid ikke er ret god til at dække farver, der skal du bruge en cremehvid eller noget og så en ren hvid ovenpå

• Simon D
    Simon D Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
    #3   31. jul 2009 det var ikke noget maling som jeg ville bruge. det "billige" maling som kan fås de steder Xander skriver. Pris og kvalitet hænger desværre sammen i dette tilfælde.

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 102
    #4   31. jul 2009 heller ikke jeg:-/ - kender dog ikke lige mailingen, men som Simon skriver, hænger pris og kvalitet ofte sammen....jeg malede engang min søsters lejlighed over med hvidt pjask, hun havde købt billigt...det resulterede så bare i, at da vi gik igang med 3 omgang for at dække den lilla der var under, at vi tilsidst kørte ned og købte noget ordentligt mailing....dvs, ikke en skid sparet alligevel på den konto!!!!!!!!!! Køb noget grunder,og gi det først så kan du sagtens dække med 2 gange alm hvid..det har jeg gjort MANGE gange i mit hus:-).........og den med den cremehvide som Louise/Ronnie skriver, kan også være lige meget, hvis der er grundet først!!

• Brian O
    Brian O Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #5   23. sep 2009 det er sjovt at det faktisk er billigere at købe deres maling billigere andre steder, end ved biltema...hehe...har lige købt 12.5 liter af den hvide silkemat der, for 150kr....malede min mormors baggang, som var et sammensurium af 3 forskellige farver før...og jeg brugte ca. 4 liter...og det ser fint ud...men købte det i 2.5 liters spande, så jeg har 3 spande i overskud....hehe...men kan nok finde noget at male...

Kommentér på:
maling fra Biltema

Annonce