{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.615 visninger | Oprettet:

Estimeret priser på renovering af ældre hus {{forumTopicSubject}}

Vi har kig på et hus, og vi har været nødt til at lave et hurtigt overslag på udgifter til, at få lavet nogle ting over tid, men vi aner intet om håndværk, og jeg har brugt oceaner af tid på at Google, og gættet mig frem til priser, som i øvrigt indeholder af håndværker laver godt og vel alt.

Vi er ikke interesseret i, at få en håndværker ud endnu, ikke før vi kan komme lidt tættere på et overslag.

1. Er der nogen der kan vurdere om priserne er helt ved siden ad?
http://www.ego-aalborg.dk/Estimerede-priser.xlsx

2. Hvis man totalrenoverer et badeværelse på 1. sal - hvad kan der så opstå at uforudsete udgifter? Jeg tænker bare, at hvis man skifter vvs, el - hvad kunne der så opstå?

Evt. salgsopstilling:
http://www.nybolig.dk/villa/9400/lindholmsvej/240008/nv7800


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Estimeret priser på renovering af ældre hus
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #1   14. maj 2016 læg priserne op som foto eller dokument , så skal jeg kigge på dem , hvis det stadig er aktuelt.

  • #3   14. maj 2016 Det er i høj grad aktuelt! Så det ville være så lækkert!

    profilbillede
  • #4   14. maj 2016 Og her var lige den sidste del af dokumentet smiley

    profilbillede
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #5   14. maj 2016 normalt er en god tommelfingerregel at lægge 50% oveni , til det man har glemt . men i jeres tilfælde synes jeg der er en del der står meget dyrt , jeg vil gerne kigge mere på det og vende tilbage , kan huset bære de udgifter i budgetterer med her ?

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #6   15. maj 2016 hvor skal det nye badeværelse være ovenpå ? hvad er der nu ?

  • #7   15. maj 2016 Jeg forestiller mig at det nye badeværelse skal være en kombination af det Nuv. Meget lille toilet/bad og the-køkken ved siden ad. Men væggene omkring det nuværende toilet er lavet i træ smiley Så de skal rives ned og bygges op - og så havde jeg læst man kunne spare ved at bygge op i betonplader fremfor mursten.

    Men jeg er da glad for, at du vurdere nogle priser til at være lidt høje.

    Denne type murstensvilla i samme område, men med 90'er køkken og bad, står/sælges typisk til omkring 2-2,3 millioner. Jeg kan vist godt afsløre at vi har snak om nedslag på 200.000kr, og det har mægler ikke virket afvisende overfor. Men vi har aftalt at jeg gerne ville lave et groft budget, og så se om huset og vores økonomi kunne bære det.

    Det skal siges, at jeg gerne vil lave budget efter at håndværkere laver nærmest alt. Men jeg har naturligvis i tankerne, at hvis vi kan hjælpe håndværkerne, så gør vi det.


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #8   15. maj 2016 nu skriver jeg lige efterhånden , når jeg har lidt tid ,til at kigge , vægge i bad på 1 sal ville jeg få lavet enten i vådrumsgips eller fibergips , og det samme med det dørhul der skal laves . (det er en del billigere end det beløb i har sat af til at få muret . har i overvejet linoleum på gulvet ?
    hvad med trappe til 1 sal , den ser stejl , smal ud ? er den god nok ?
    det er svært at se hvad i mangler at have med i budgettet , men har i ikke en håndværksmester i stoler på ,som kan give en pris på en totalentreprise ?.


Kommentér på:
Estimeret priser på renovering af ældre hus

Annonce