{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.169 visninger | Oprettet:

Gigi L
Gigi L
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31

Rengøring af badeværelsefliser. {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude.

Har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med.

I min nye lejlighed der er der fliser/klinker på væggene i badeværelset og de er MEGET gule ..
Ved ikke hvorfor, måske bare fordi de er gamle (der er en gammel dame der tidligere har boet der, og der har INTET været lavet i lejligheden i mange år)

Hvordan får jeg dem pæne hvide igen? Har i et godt husråd? smiley

På forhånd tak og fortsat god aften.

Vh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring af badeværelsefliser.
  • #1   23. apr 2009 godt med ajax og en skuresvamp

så kan du gå over det med citronsyre og en gryde svamp (HUSK HANDSKER)

• pernille p
    pernille p Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   23. apr 2009 hvis jeg var dig ville jeg gøre klinkerne/fliserne godt våde inden så fugerne har suget godt med vand, bagefter ville jeg bruge toilet rens og så smøre det ind med en opvaskebørste lad det side i 10 min går ud igen og skrub på det og så ville jeg vaske det af

• Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #4   23. apr 2009 eddike syre.

• #5   23. apr 2009 jeg har gjordt et med en svamp og saltsyre så lade det sidde et minut og skul det af så skulle det være væk og det gule er okker

• Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 56
    #6   24. apr 2009 prøv det midle midler først... Ellers saltsyre MEN det kan æder emaljen af fliserne hurtigt, så det skal kun side ganske kort tid!! Ellers tager fliserne skade. Så pas på!!
    Hvilken type fliser er det???

• Maiken V
    Maiken V Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #7   27. apr 2009 da vores fliser i badet var misfarvede (gulige) da vi flyttede ind , fik de en tur med lager edike og en svamp (de billige i flere farver med en grøn ru side) .. og en masse knofedt (:

• Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #8   27. apr 2009 aldrig saltsyre aldrig indendørs, det kan ødelægge evt spots de begynder at ruste osv, og det kan også gå ind og ødelægge el installationer. svag eddikesyre el klinkerens fra lip fx

Kommentér på:
Rengøring af badeværelsefliser.

Annonce