{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

førstesal {{forumTopicSubject}}

jeg ville gerne gave lavet førstesal hvor vi laver stort set alt selv (har en kammerat der er vvs og kender også en selvstændig el installatør. nogle som vil dele erfaring/ priser med en førstesal?? det skal laves billigst muligt og der kan ca blive et stort værelse 1 lille 1 toilet og en gang hvad har i givet for at sætte jeres førstesal i stand??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  førstesal
  • #1   1. apr 2009 ja et bud er mellem 30.000 og 1 mil

du må kunne sige noget mere før man kan komme med et bud på hvad det koster skal der ændres spær??

hvilket gulv skal badeværelset have hvis det er støbt guld kan bjælkerne så holde??

Hvor meget isolering skal der på??

Trappe opgang??

osv osv osv billeder og nærmere beskrivelse så vi har noget at gå ud fra

• #2   3. apr 2009 med bade værelse løber det hurtigt op i min 100.000,-
    Men få lavet et par tegninger med mål, og få en samlet pris på materialer hos din lokale tømmerhandel, så har du en idé om hvad det koster. Vores bud er det rene gætteri når der ikke er flere facts end det du har! Det er næsten som at spørge: "hvad koster en bil?" øh, fra 1kr til 1.000.000.000,-!!!!
    MVH Frank

• #3   3. apr 2009 ja kan godt se det er svært ville bare gerne høre fra nogle som havde lavet førstesal hvad deres løb op i ca men ja det kommer jo også an på om man vælger dyrer løsninger. jeg har fået tegning på det men den er alf for stor til jeg kan lægge det ind her.

• #4   3. apr 2009 Vi fik lavet helt ny førstesal og gav Lige knapt nok 500.000 kr. Vi har så fået en pæn stor stue, 2 børneværelser og en ret stor terrasse. Skorstenen blev ført med op også... og vi har ikke valgt de billigste materialer.. Der er lagt pergogulv over det hele. Prisen er incl. alle materialer og moms

• Edin F
    Edin F Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Svar: 5
    #5   19. apr 2009 Hvor er du fra.?

Kommentér på:
førstesal

Annonce