{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.375 visninger | Oprettet:

Conson relæer ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for lidt hjælp ang. erfaring omkring Conson relæer...

jeg har et conson relæ på 1 sal. som ikke rigtig virker,,da badeværelset ikke vil tænde..OG ja jeg har tjekket pæren smiley

her er tale om et ældrere conson system fra 80érne
iskabet er der flere dimmere, kiprelæer samt power supply,, og køre i 18V jævn 17VA og ikke 24 V som i de nye ???

helt nøjargtigt Type DC 31 Dimmer, DC 22 Kiprelay, DC 11 power supply

jeg har søgt på nettet men finder intet om dem INTET...

er der nogen der kan henvise til et diagram over dem...
ikke fordi jeg skal pille i det, men jeg foretrækker at købe delene hjem selv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Conson relæer ???
  • #1   14. mar 2009 Hmm hvis den for et indgang signal fra trykket og evt andre ud gang på relæt virker er det vel bar den udgang der er defekt!!

Problemet ville nok ligge i at skaffe et nyt?

• #2   14. mar 2009 Prøv og kontakte Bindzus El ved kollund (kruså) Der har jeg i min læretid for små 6 år siden været med til at pille conson styring ned til fordel for IHC.
    Jeg ved han ALDRIG smider noget ud så han ligger inde med masser er det conson grej.
    Jeg vil evt lige tjekke der hvor jeg arbejder nu fordi mener jeg har set noget ligge og flyde et sted.

• #3   14. mar 2009 jamen jeg takker for infoén, så ved jeg hvad jeg skal på mandag.

• Henning H
    Henning H Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #4   20. maj 2014 Man kan få Conson relæer enten via Contronic. www.contronic.dk, Lemwigh Müller (LM har pt kun DC serien), eller ved at kontakte www.Conson.com eller din lokale el-installatør. DC31 er udgået, og er erstattet af CP31 eller XP31 fra de senere systemer. Consons moduler er bagudkopatible, så nyere moduler kan anvendes i tidligere systemer.

• Conson N
    Conson N Tilmeldt:
    okt 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #5   18. okt 2019 Fra uge 43 (2019) kan i købe Consons produkter online hos conson-nordic.dk.

Har vi ikke det du søger på shoppen skal i bare sende en besked via kontaktoplysningerne på siden.

DC22 findes stadig som reservedel, det gør de fleste CP moduler også men ellers er hele DC- og CP-serien erstattet af XP-Serien som har samme funktionalitet (og mere) som andre intelligente systemer. Hvert modul kan naturligvis også virke selvstændigt.

Kommentér på:
Conson relæer ???

Annonce