{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.155 visninger | Oprettet:

Nick A
Nick A
Tilmeldt:
15. sep 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17

Må man hæve taget? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg står og skal igang med at skifte mit tag.
Stuehuset er fra 1895, og har ingen udhæng, hvilket jeg synes ser dumt ud.
Spærene er super friske.
Må man montere noget ovenpå de eksisterende spær, og derved få hævet taget og få plads til ekstra isolering og udhæng.
Det er ganske alm. Tagplader.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må man hæve taget?
Kommentér på:
Må man hæve taget?

Annonce