{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installing dishwasher 860 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af opvaskemaskine 880 kr.
  • Reparation af stuk 1.600 kr.
  • Græsslåning 1.500 kr.
  • Toilet der løber skal fikses 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring af ovn
  • #1   2. feb 2009 smør den ind i brun sæbe, altså det der ikke er flyende, og derefter pakker du oven ind i film, og lader den stå mindst natten over, du kan os tænde oven på 50 grader så går det lidt hurtiger, herefter vasker du bare oven af, så er den ren.

• #2   2. feb 2009 man tænder bare for selvrensen vi har lige fået sådan en ovn og det er godt nok nr 1 virker rigtigt godt tager bare en masse strøm..... men prøv det med brun sæbe sådan gjorde vi det i vores gammel ovn og det virkede rigtigt godt tager bare langtid....

• #3   2. feb 2009 Man kan købe noget ovnrens. Det er på dåse og det har ihvertfald virket her. Det er nemt.

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 301
    #4   2. feb 2009 grillrens er stærkere end ovnrens.

• #5   2. feb 2009 inviter mig hen og gøre det smiley
    Er mester i det smiley

ej, men .. den skraber man bruger til glas keramisk komfur - den kan du bruge til glaspladen og de glatte overflader i ovnen, den fjerner det tykke og sorte stads der sidder i ovnen, - og ellers, brun sæbe, og evt. de rens let klude (du ved de der stålulds nogle) de er skide gode, for de ridser ikke :o)
    Tænd evt. ovnen først og lad den varme, og prøv så at fjerne resterne imens det er lidt varmt, så er det nemmest :o)

Men vær forberedt på det tager omkring 3 timer hvis den skal være rigtig ren :o)

• tinna s
    tinna s Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 47
    #6   2. feb 2009 hej der er kun en ting der virker, det er korekt med brun sæbe men ingen husholdningsfilm men en halv kop salmiakspiritus ind i bunden af ovnen, plader og rist smøre du også ing lægger dem i en plastsæk med en halv kop salmiakspiritus ned ved luk sækken og læg det udenfor, næste dagskyller/vasker du alt skidtet af uden særlig meget skruppen det virker bare, men lugter lidt krads så lad være med at stikke hovedet for langt ned i sækken når du åbner den

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

#7   3. feb 2009 Med grillrensen fra 3M tager det kun 15 min at fjerne madrester fra flere år. sprøjt på og lad sidde i 10 min derefter vask det af tager ca 5 min. og vupti, en helt ny ovn.

• Bo L
    Bo L Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   3. feb 2009 Det lyder nemt Mick C.

hvor køber man 3m produkter som privat ?

Tinna s er du sikker på salmiakspritus er godt i en ovn ? det lyder lidt farligt.

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

#9   3. feb 2009 nu har vi en rengøringsforretning tæt på os men prøv at søge på nettet. ser lige om jeg kan finde et link.

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

#10   3. feb 2009 kunne kun finde disse på nettet. mon ikke den fra weber er et forsøg værd.

http://shopping.kelkoo.dk/ctl/do/search?siteSearchQuery=grillrens&fromform=true

• tinna s
    tinna s Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 47
    #11   3. feb 2009 jeg ved at rigtig mange bruger salmiakspiritus, og har gjort det i generationer min ovn har aldrig taget skade, jeg arbejder til daglig som kok og de midler vi gør ovnen rene i der kræver det helt store sikkerhedsudstyr, så jeg tror ikke ovne er speciel sarte, det 3m lyder nu også noget krads hvis det er så efektiv som skrevet, det vi bruger på arbejde skal sidde 1 time for at virke

Kommentér på:
Rengøring af ovn

Annonce