{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.382 visninger | Oprettet:

Er det mug ??? {{forumTopicSubject}}

Oppe i mit soveværelse, som ikke er lukket af på nogen måder, det er lige som en hems, deroppe hvor taget er skrå er der begyndt at blive sort ligesom, har prøvet at tage et langt skafte med en klud på og prøve at tøre det af og der går også lidt af, det er sort og er hele vejen i revnen (altså i det skrå loft)
Er det farligt at bo i ??
der blir luftet ud jævnligt og der er også noget ligende i mine vinduer nogen gange, som jeg er nød til at tørre af...
havde udlejeren og kikke på det inden det var kommet fordi jeg kunne se noget der rendte (gult ligende) på det skrå væg og han siger bare det er negotin fra de forrige lejere fordi de har røget så meget, men nu er det sorte altså også kommet bare ikke samme sted...
håber i forstår hva jeg mener det er lidt svært at forklare hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mug ???
  • #1   29. dec 2008 lyder sku som mug.. vil ringe til udlejeren og sige det og håbe på han har røv nok i bukserne til og gøre noget ved det

  • #2   29. dec 2008 Det lyder som om det er jordslået. Tjek lige om der er fugtigt hvor det er.
    Når du har vasket det sorte væk, kan du tørre over med atamon(ca. 1 dl i 1/2 dl lunkent vand), det hindrer den svamp som forårsager jordslåethed i at leve.
    Det kan vær fordi luften står stille på stedet, fordi taget er utæt eller fordi der ikke bliver luftet nok ud.


Kommentér på:
Er det mug ???

Annonce