{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Christian J
Christian J
Tilmeldt:
7. nov 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 12

TV-Signal? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har lige monteret min fladskærm i soveværelset og har trukket ledning til tv-signalet.

Når jeg forbinder ledningen i et t-stykke i udgangsdåsen i stuen, forringer jeg signalet både i stuen og i soveværelset..!!!

Jeg har prøvet det før i min tidligere bolig men jeg fandt sku aldri ud af hvad man skal gøre for at få et ordentligt signal..

Hvad gør man..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV-Signal?
  • Louise R
    Louise R Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #1   28. dec 2008 får en antenne mand ud, så de kan indstille det for dig smiley gjorde mine forældre, og nu har de knaldskarbt billed alle steder smiley

  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 12
    #2   28. dec 2008 Hvad skulle de indstille på..? Jeg bor i andelslejlighedhed forresten...

  • Louise R
    Louise R Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #3   28. dec 2008 Det ved jeg ikke. mine forældre ville ikk pille ved det selv, da det ku gøre ondt værre..:)
    Så jeg kan ikke svare på det. men jeg ved at vi engang har haft en boks på som ku gøre signalet klare. men ring evt til din antenne montør og forhør dig ad smiley


  • #4   28. dec 2008 har haft samme problem og jeg købte nogle rigtig gode antenne ledninger og har selv super billede.. og det kabel er ikke harald-nyborgs det bedste osv. det kan ses forskel på det selv kæresten kunne se der var forskel smiley

  • Steen s
    Steen s Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #5   28. dec 2008 prøv evt et drej lidt på T og antennestikkene. smiley

  • #6   28. dec 2008 T stykket kan forvrænge signalet
    Sæt en mellen dåse op og ved de sidste tv en slut dåse
    så virker det 110%


  • #7   28. dec 2008 antenneforstærker

  • #8   28. dec 2008 der er nok en kort slutning imellem lederne et sted

  • Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68
    #9   28. dec 2008 antenneforstærker...

  • #10   29. dec 2008 Hvad har du fundet ud af?


  • #11   29. dec 2008 HUSK i øvrigt at skærmen skal monteres på selve basis af stikket, ellerd får du meget støj på signalet

  • #12   29. dec 2008 Det eneste du skal have er en linjeforstærker så er du over det problem det er fordi du har forlangt at sende dit signal så er det derfor der er dårlig billede

  • René S
    René S Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 32
    #13   29. dec 2008 Mange antenne selvskaber lever kun signal nok til et TV , men en del kan sagtens med 2. Men hvis det er et problem som der er forslået en antenneforstærker på så er det klart.

  • Benny J
    Benny J Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 13
    #14   30. dec 2008 Og sørg så lige for, at der ikke er for mange skarpe bøjninger på kablet, det kan også forringe signalet betydligt.

  • Lea J
    Lea J Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 7
    #15   3. jan 2009 Du kan købe en digital modtager i Bilka til ca 300 til dit ene fjersyn. I vores gamle hus duede antennen slet ikke, men den digitale virkede 100% optimalt.

  • #16   3. jan 2009 prøv nu bare lige i første omgang at kontrollere stikkene at skærmen er monteret hele vejen og at den ikke rører ved den midtserste leder

    er det stadig galt, så køber du bare en antenneforstærker, og glem alt om de digitale bokse fra bilka, for alt det er, er en forstærker reelt


Kommentér på:
TV-Signal?

Annonce