{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.829 visninger | Oprettet:

Flytning af gruppetavle. Regler? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Skal lige høre om i kan svare mig på et spørgsmål?
Jeg er udlært elektriker. Og har netop købt mig et hus smiley problemet er at jeg gerne vil flytte min gruppetavle. Hvilke regler er der omkring dette, hvis jeg flytter den i mit eget hus og i min fritid?

Hilsen Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af gruppetavle. Regler?
  • #1   20. mar 2014 skal have flyttet min og det gør min svoger som er udlært men hans mester skal skrive for at det er godkendt.. det samme gør sig gældene for dig. burde du os ha lært da du tog udannelsen

  • #2   21. mar 2014 Lærte det også. Men det er sq lang tid siden, og hukommelsen er ikke længere hvad den har været smiley

  • #3   21. mar 2014 hehe såen kan det gå.. men se da om ik du kender en der har en mester der evt vil syne det og så spare pengene på den måde

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #4   21. mar 2014 Regler på disse områder skifter også fra tid til anden så det man lærte under sin uddannelse måske er forældet. Men ja, får du en mester til at skrive at den er udført efter gældende regler for den type installation er den fin smiley

  • T C
    T C Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   8. jun 2014 Ud over en underskrift/stempel fra en autoriseret, så gælder stærkstrømsbekendtgørelsen som beskriver rigtig meget. Både med valg af materialer, positionering, dimensionering, og meget mere.

Kommentér på:
Flytning af gruppetavle. Regler?

Annonce