{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.258 visninger | Oprettet:

per r
per r
Tilmeldt:
27. aug 2008
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 42

fraflytning fra privat udlejer {{forumTopicSubject}}

hej nu har jeg behov for hjælp jeg melder mig ind i llo i morgen tidligt..

vi har boet til leje hos en privat udlejer og han vælger at opsige os fra dags dato men nu siger han at selv om vi er opsagt fra dags dato skal vi også sende vores opsigelse til ham for vi har 3 mdr opsigelse selvom han har opsagt os fra dags dato det mener jeg jo ikke vi har?.

i lejekontrakten står der at huset skal afleveres i samme stand som da vi flyttede ind, nu kommer han og siger at han skal bestemme hvilken maler der skal male for vi må ikke selv male huset. og hvad maling der skal bruges for det måtte ikke være billigt maling. det her står der heller intet om i lejekontrakten så det vil jeg da ikke mene han kan bestemme nu?..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fraflytning fra privat udlejer
  • #2   30. okt 2013 Privat udlejer kan ikke umiddelbart opsige lejemålet pr. dags dato uden grund.
    Ikke betalt husleje osv.
    I skal ikke selv sige op, for så kan han nemlig få jer hurtigere ud af lejemålet, end hvis han siger jer op,
    I må gerne male og sætte istand selv, han kan ikke stille krav der ikke står i kontrakten.


  • per r
    per r Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 42
    #4   31. okt 2013 der står i vores lejekontrakt at udlejer kan opsige os med et års varsel og siger vi op har vi 3 mdr opsigelse..

    men vil jo mene at nu når han har opsagt os fra dags dato så burde vi jo kunne flytte lige så snart vi har fundet noget andet uden at hænge på de 3 mdr opsigelse.


  • #6   31. okt 2013 I skal holde jer til hvad der er anført i lejekontrakten. Han kan ikk bare ændre den. Og I skal under INGEN omstændigheder skrive en opsigelse til ham, det er ren og skær fusk !! Ring til LLO MED DET SAMME, for han er igang med at se om han kan snyde jer det bedste han har lært.. Tro mig.. har selv været det samme igennem !!

  • per r
    per r Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 42
    #8   31. okt 2013 Vi har fundet noget andet muligvis fra 1 december.. men vi siger ikke selv op. Vil jo ikke mene vi hænger på 3 måneder husleje hvis vi vælger at flytte den 1 december.. vi melder os ind i llo i dag.

  • Dan R
    Dan R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
    #10   1. nov 2013 ja som flere har nævnt i har 12 mdr fra hans side og 3mdr fra jeres side
    og bare meld jer ind i llo de ved hvad de har med at gøre


Kommentér på:
fraflytning fra privat udlejer

Annonce