Vinyl, hjælp søges. {{forumTopicSubject}}
Skal lige starte med at sige at jeg IKKE er gør-det-selv-pige
Sagen er den at jeg har lejet en lejlighed gennem en boligforening, hvor der "uheldigvis" (og meget underligt, har ikke prøvet sådan en situation før), ikke findes nogen gulvbelægning i gangarealerne (ren beton)!!:( På ca. 25kvm i alt (2 små mellemgange og en stor gang).
Man skal selv ligge gulv ovenpå, og jeg er så kommet frem til at jeg utrolig gerne vil have skakvinyl. Da jeg ikke skal bo i lejligheden de næste 10-15år, skal det dog være noget der ikke kræver en masse arbejde at fjerne igen. Derfor dur det nok ikke at det bliver limet fast (som man vidst normalt gør??).
MEN kan man overhovedet ligge vinyl uden at skulle lime det fast, eller hvilke muligheder har man?
Jeg overvejer at få en "Gulvbus" ud fra tæppeland eller Garant, hvor de så også kommer til at ligge gulvet for mig. DOG er jeg meget i tvivl om hvad der bedst kan betale sig økonomisk, altså gulvbus/firma eller håndværker??. Hvad koster sådan en omgang ca. Som skrevet er det 25kvm, delt op i 2 mindre forgange til soverum og en stor gang hvor der er en trappe bla.
Håber i kan komme med guldkorn og gode råd
aug 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
Vinyl, hjælp søges.