{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.747 visninger | Oprettet:

Anders T
Anders T Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116

Søger: entreprenør som laver fundament {{forumTopicSubject}}

Jeg skal igang med mit garage projekt til næste forår og til dette skal jeg bruge en entreprenør som vil lave fundamentet. Jeg har efter noget tids overvejelse besluttet ikke selv at stå for dette men lade et firma lave fundament (grave ud, støbe, lave gulv, sætte fundablokke).

Er der nogen herinde som har erfaringer for priser på dette (50 kvm bygning) samt måske kender til (gode) firmaer som laver dette på Midtsjælland?

Mvh. Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger: entreprenør som laver fundament
  • #1   28. apr 2013 Prisen plejer at ligge på ca 60000 kr inkl isoleret gulv.

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #2   29. apr 2013 hej frederik

    Det lyder ikke helt tosset, jeg har prøvet at beregne en del på det og fandt tommelfingerreglen 1000,- pr. kvm hvis man gør det meste selv.

    Jeg skal dog have fundet ud af hvilke selskaber som kan/vil give et bud på opgaven.

    Mvh. Anders


  • #3   29. apr 2013 Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med når det er på Sjælland.

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #4   2. maj 2013 Så håber jeg at nogen kender selskaber på sjælland der kan/vil lave fundamenter smiley

  • sanneogbo n
    sanneogbo n Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #5   2. maj 2013 Er det ikke bare den lokale mure

  • nicolai k
    nicolai k Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 9
    #6   3. maj 2013 hvordan er du kommet frem til prisen på de 1000 pr m2 anders? spørger fordi jeg selv i dag har støbt soklen til min 50 m2 garage, laver det hele selv med iso og gulvvarme, har dog entreprenør til at grave ud samt fået beton fra betonværket, og det ender i knap 25.000 med alt. bor i nordvest jylland, men der burde ikke være så stor forskel på materiale prisen. kommer selvfølgelig også an på hvilke materialer man vælger og mængden..

    men ja, ud og forhør dig ved forskellige firmaer, evt få dit byggemarked til at regne en materiale pris ud til dig, hvis du nu får lyst til at lave det selv


  • sanneogbo n
    sanneogbo n Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #7   4. maj 2013 Havde nok også valgt og lave det selv,

Kommentér på:
Søger: entreprenør som laver fundament

Annonce