{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.261 visninger | Oprettet:

synlige hanebjælker {{forumTopicSubject}}

Hej
Vi står for at skulle renovere et hus på landet fra 1931. Det er - desværre - blevet renoveret i 70'erne, hvor man efter min mening ingen forståelse havde for landlig idyl... hanebjælkerne på 1.salen er tilsyneladende skiftet ud med reglar - stort suk! Spørgsmålet er så, om man kan skifte dem ud igen, så man får det gamle lidt mere rustikke look igen... (selvfølgelig med håndværkerhjælp)!

På forhånd tak:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektiker til reparation af varmemåtte 550 kr.
  • Rengøring af lejlighed/inventar ifm. udflytning 1.000 kr.
  • Bildiagnostik 205 kr.
  • Udskiftning af blandingsbatteri - bruser og håndvask. Slanger i køkkenet 1.620 kr.
  • Fjerne ukrudt imellem fliser 1.810 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  synlige hanebjælker
  • #2   19. jan 2013 Tak for svar:) Man må jo kunne se spor efter de gamle bjælker, hvis loftet er hævet... det må vi lige tjekke!

• Dan R
    Dan R Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
    #3   18. feb 2013 du skal bare finde nogle gamle bjælker i den rigtige størelse men husk at monter dem inden du fjerner de andre hane bånd pg husk at rense/slibe inden du montere dem

• #4   19. feb 2013 Hvor kan man finde sådan nogle gamle nogle? Kender genbyg men det er jo på Sjælland...

• Dan R
    Dan R Tilmeldt:
    sep 2012

#5   19. feb 2013 hvad er størrelsen/længden og hvor mange skal du bruge ?
    hvor kommer du fra ?

• #6   20. feb 2013 Er fra Nordjylland - Brønderslev! Har ikke størrelse endnu da vi ikke er begyndt at rykke loftet ned

• #7   20. feb 2013 Hej Anne-Dorthe

Jeg vil tro alle firmaer der river bygninger ned kan sælge dig noget gammelt tømmer, f.eks. Vennelyst i Hjørring eller Sejlstrup entreprenørforretning.

• #8   21. feb 2013 Tak:) det vil jeg prøve at høre dem efter

• Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
    #9   5. mar 2013 Skal I bruge en tømrermester hjælper jeg gerne.

Størrelsen burde være 5" på hanebåndende.

Det er ingen problem at fremskaffe den slags, som frederik siger har de fleste nedbrydningsfirmaer den slags liggende. Ellers sig til, så har jeg nogle om et par måneder.

• Dan R
    Dan R Tilmeldt:
    sep 2012

#10   5. mar 2013 jeg ha en del liggende så måske jeg har nogen der passer til dig

Kommentér på:
synlige hanebjælker

Annonce