{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.452 visninger | Oprettet:

Jonas P
Jonas P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Maling af fliser {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen (:

Har nogle mosaik sten liggende på hele mit badeværelsesgulv i sorte / blå / gule - og de har ligget der siden lejlighedens oprindelse. Og mit spørgsmål er så, er det muligt at male dem i en anden farve? Og er det noget der vil holde på længere sigt?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af fliser
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #2   19. nov 2012 Hej Jonas

Jeg har malet fliser/klinker flere gange og det kan blive rigtig pænt hvis man gør forarbejdet grundigt, husker at grunde osv. Men til et gulv, hvor der er meget slid på ville jeg ikke vælge en maling løsning men skifte klinkerne. Det holder kun kort tid og bliver MEGET grimt når du slider det.

Jeg har malet klinkevægge i køkkener flere gange og der er slidet på klinkerne meget begrænset

• #3   19. nov 2012 Er gulvet helt og alle fliser ligger fast, kan du lægge en ny flise ovenpå, det behøver ikke at være dyre end maling..

Selv nye beton gulve med epoxy maling holder ikke så spar på krudtet, der ligger meget arbejde i at skulle male et gl flise gulv..

• Jonas P
    Jonas P Tilmeldt:
    nov 2012

#4   19. nov 2012 Kan godt se at det er et større arbejde end lige først antaget smiley så kan nok lige så godt spare sammen og få lagt en ny gang fliser - det holder længere og er næsten samme arbejde alligevel inden man får skibet ned og grundet dem m.m.

Men jeg takker for svarene (:

• #5   19. nov 2012 Kig i mit album om hvordan det ser ud når der lægges nye fliser ovenpå gamle.

• Jonas P
    Jonas P Tilmeldt:
    nov 2012

#6   19. nov 2012 Bo C, det ser virkelig godt! (: Pynter særdeles meget oven på de brune fliser (:

• #7   25. nov 2012 Tak smiley

• MALERFIRMAET DAN-PAINT L
    MALERFIRMAET DAN-PAINT L Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 3 Svar: 15
    #8   11. mar 2013 Hej Jonas P
    Jeg udfører dagligt epoxy på eks. gulvfliser, og du får et super flot og slidstærkt gulv.
    Vægfliser kan også males. BRUG ALDRIG VANDBASSERET MALING I ET BADE-
    VÆRELSE. Jeg kan sende dig nogle billeder af mine arbejder hvis du sender din
    mail til : pel1@live.dk
    Mvh
    DAN-PAINT

Kommentér på:
Maling af fliser

Annonce