{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idé til sokkel på køkken
  • #1   1. nov 2012 tag ud på en smede virksomhed eller lignede med mål og få dem til og skæreplade på mål i rustfrit slebet stål og så lim dem på.. det kommer til og holde meget bedre end det der.. og hvis du har hjørner osv så få dem til og bukke det.. kan se rigtigt lækkert ud

  • nicolai k
    nicolai k Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 9
    #2   1. nov 2012 det i linket fungere ganske udmærket.
    har som tømrer før brugt noget ligende, da kunden ønskede anden farve på soklen, skal bare limes på med kontaktlim..


  • #3   2. nov 2012 Det er også en pænt meget dyrere løsning Nicolai A. og da det er et brugt men nyere køkken vi har sat op, er det en stor post i budgettet. Er selv smed så ved godt hvad rustfri slebet plader koster smiley

    Nr. 2 Nikolai smiley kender du til andre steder hvor noget lign fåes?


  • #4   2. nov 2012 så burde du da kende nogen der kender en der lige kan fikse det billigt smiley

  • #5   4. nov 2012 Nej ikke lige umiddelbart, min arbejdsplads gør ikke i rustfrit, men uanset er det stadig en rigtig dyr løsning til et budget køkken

  • #6   5. nov 2012 nu ved jeg ikke hvor store stykker du skal bruge men jeg har to ret store stykker rustfri slebet stål til og stå fra jeg renoverede køkken hos mine forældre..

    dem kunne vi evt finde en god pris på og så kunne du klippe dem til på dit arbejde


  • nicolai k
    nicolai k Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 9
    #7   10. nov 2012 prøv evt at spørge i dit lokale byggemarked, køkkencenter. kan være de ligger inde med en billig rest, eller noget der er billigere end det i linket.

Kommentér på:
Idé til sokkel på køkken

Annonce