{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.314 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om fyrringsolie tank {{forumTopicSubject}}

Er her nogen som ved om det gør noget at en olietank har udløb altså der hvor tilslutning til nåleventil i toppen, når den tank jeg har nu der skal skiftes har i bunden. Fyret og brænderen er ca. 1m under toppen af tanken. Vil dette have betydning og kan fyret stadig suge nok olie? Grunden til spørgsmålet er at jeg gerne vil skiftet til en plast tank istedet for stål og titan tankene vist har studsen i toppen af tanken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om fyrringsolie tank
  • #2   3. sep 2012 Er ikke helt så meget inde i det, men vil da også mene at brænder må suge en del og ofte er der langt imellem fyr og tank. Grunden til mit plastik overvejelse er dels at titans plast tanke kun vejer 70kg så de er rigtig nemme og stille op, samt at jeg vil købe en brugt, da jeg ikke forventer at mit fyr holder 30-40år som en ny ståltank må stå og til den tid, vil jeg nok overveje en anden opvarmningskilde

• #4   3. sep 2012 Udfra hvad jeg kan læse på Kingspan`s hjemmeside er de alle produceret med udløb i toppen. Men der må jo gå noget når rør ned til bunden af tanken for at den kan suge ordenligt?

Er her ikke nogen som er kloge på det : D

Kommentér på:
Spørgsmål om fyrringsolie tank

Annonce