{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken slags bolig lån kan anbefales?
  • Ole K
    Ole K Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #1   19. nov 2008 Fastrenteslån er den jeg har...... sover godt om natten. smiley

  • #2   19. nov 2008 som ole siger.... skal have det samme lån til det hus jeg er ved at købe.... ellers kan det jo gå helt galt....

  • Ole K
    Ole K Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #3   19. nov 2008 Så ved man også hvad man betaler i de næste 20-30 år ..:-)

  • #4   19. nov 2008 Det kommer meget an på hvilken person man er.

    Fast rente med afdrag = forsigtig (fornuftig)
    Fast rente uden afdrag = lidt forsigtig (fornuftig), men vil stadig gerne have lidt mere luft
    Variabel rente m. afdrag m. renteloft = lidt satset, men stadig med sikkerhed for max
    Variabel rente m. afdrag = rimelig frisk
    Variabel rente u. afdrag = frisk!!! - vi har sådan et lån og bekymrer os ikke så meget, men vi har også mulighed for relativt let og billigt at omlægge vores lån hvis det skal bære


  • #5   20. nov 2008 Jeg har denne her: Variabel rente m. afdrag m. renteloft og med mulighed for afdragsfrihed hvis der bliver brug herfor.

  • #6   20. nov 2008 Hvad man skal vælge kommer helt an på sin økonomi, og hvor meget man skal låne...

    Vis man vil være sikker på sin max se hele lånet løbe tid skal man vælge fastforrentet...

    Men vis man har noget andet dyrere gæld, så er det værd at overveje et variabel lån, så er en ydelse cirka 750 kr. pr. måned mindre efter skat på en million, på nuværende tidspunkt = penge til at afdrage sit dyrere gæld...

    Men det er helt op til ens økonomi og hvor meget man tør gamble med sine økonomi, de næste mange år fremover...


  • #7   20. nov 2008 Vi har fastforrentet lån, da vi gerne vil vide hvad vi kommer til at betale i måneden de næste mange år...

  • #8   20. nov 2008 Vi har osse fastrente,jeg har slet ikke mave til ikke at vide hvad jeg ellers skal af med.

  • #9   21. nov 2008 Hvor høj er så jeres fastforrentede lån?

    Mit lån har renteloft på 6%. Jeg budgeterer efter dette. Når renten så i perioder er lavere så går overskuddet til at afbetale på de dyrere lån, opsparing, forbrug etc.


  • Ole K
    Ole K Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #11   21. nov 2008 Fuldstændig enig med Jeppe...

  • #12   23. nov 2008 Det er fantatisk dejligt for os med variabelt lån at den dejlige regering holder hånden under os smiley Længe leve den danske stat, hip hip hurra!

Kommentér på:
Hvilken slags bolig lån kan anbefales?

Annonce