{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.908 visninger | Oprettet:

BoligGalleri.dk
BoligGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 1 Følgere: 24151 Emner: 19 Svar: 23

Velkommen til det nye BoligGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.

Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.

Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.

- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden

- Lige nu på BoligGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på BoligGalleri

- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en Bolig oprettet.

Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.

Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)


Vi håber at du synes godt om det nye BoligGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.boliggalleri.dk/faq


God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen BoligGalleri.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye BoligGalleri!
  • Torben K
    Torben K Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18
    #2   3. apr 2012 Ved første øjekast, synes jeg nu at det er okay.
    Det var på tide at Bazoon kom med et opdateret og nutidig layout. Lad os håbe at der også er nogle nye funktioner såsom annonceagenter osv...


  • #3   3. apr 2012 Synes det ser godt ud. men man skal lige vende sig til det. ihverfald. smiley



  • #4   3. apr 2012 Torben K: Det er noget vi arbejder på, og I kommer ikke til at vente lige så længe, som på denne opdatering smiley

  • Torben K
    Torben K Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18
    #5   3. apr 2012 Noget andet jeg kan se mangler, er "straksopdatering" ved nye hændelser.
    Lidt træls at det kun er hver morgen kl 6-7 at der kommer en mail med besked om nye hændelser...


  • #7   3. apr 2012 Torben K: Hvis du er på siden vil du kunne se, når der kommer nye hændelser.
    Mht. mailudsendelsen, så er det også en af de ting vi har fokus på.


  • Torben K
    Torben K Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 18
    #8   3. apr 2012 jo tak, det ved jeg, men jeg er ikke på Bazoom 24/7 for at tjekke om der er nogen der har svaret på mit indlæg smiley
    Men det vil være rart når den funktion kommer - sådan er det i alle andre fora på nettet...


  • #9   3. apr 2012 Lidt tilvænning så skal det nok blive godt, om ikke andet så er det da dejligt der sker noget...

  • #10   3. apr 2012 Er der en nemmere måde at finde sine grupper end gennem min profil>mine grupper, for det er en omvej i forhold til det gamle design (hvor "mine grupper" var på forsiden)?

  • #11   3. apr 2012 Sister K: "Mine grupper" finder du nu, gennem min profil, som du selv skriver, da vi ikke har funktionen i topmenuen længere, så nej, der er desværre ikke en nemmere vej.

  • #12   3. apr 2012 Er der intet der "lyner" når man har nyt emne i ens gruppe,eller et indlæg i en tråd ?

  • #13   3. apr 2012 Charlotte: Hvis der sker noget nyt i f.eks et forumemne, så vil der fremkomme et rødt felt ved "beskeder" i topmenuen. Klikker du her, så vil du se, hvad der er sket af nye ting. Så jo, der er stadig noget, der "lyner" smiley

  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #14   3. apr 2012 Synes det er super rodet...

  • #15   3. apr 2012 Spændende! Det glæder jeg mig til at gå på opdagelse i smiley

  • #16   3. apr 2012 Lækkert lay-oyt. Det tager nok lidt tid at lære det at kende, men det kommer uden tvivl smiley
    Synes dog det er rigtig ærgerligt at BOLIGER har så lidt plads på forsiden smiley
    Nu er der blot plads til de 4 senest optagede og 4 der venter på at blive stemt ind. Resten er seneste videoer (10 stk.) og markedsannoncer (6 stk.).
    Hvor kan man se de bedst bedømte boliger, de senest besøgte boliger henne?



  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #17   3. apr 2012 Alt nyt er svært smiley
    Det er meget anderledes....så tror da lige det kræver lidt tilvænning.


  • #18   3. apr 2012 Tak for svar . Jeg bryder mig ikke om det nye look ;(

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #19   3. apr 2012 man kan vænne sig til meget men umiddelbart er det lidt af en rodebutik....

  • #20   3. apr 2012 Der er ihvertfald blevet plads til reklamer !

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #22   3. apr 2012 Ja rodet det ka vi snilt blive eninge om..... smiley

  • #23   4. apr 2012 syns godt nok os der er noget rodet.. ligner en dårlig hjemmeside en 14 årig har lavet.. syns det er vildt rodet og på ingen måde logisk skruet sammen.. måske er meningen at man skal sidde og stirre rundt på siden og der derved er større chance for og falde over annoncer..

    ville fluks vende tilbage til det gamle design før i har fundet på noget bedre.. fint nok os der måske har været her længe gider og tage os tid til og finde ud af det nye men tror nye brugere med det samme ville tænke det ser rodet og billigt ud og derfor gå videre til en anden side..


  • #24   4. apr 2012 Øv det nye er forvirrende og træls. Tomms down ;O(

  • #26   4. apr 2012 Nina: Kan du beskrive problemet med fotoalbummet nærmere? Hvor er det nogle af billederne er blevet beskåret? Er det i thumbnailsene (de små billeder under fotoalbummet), i den almindelige visning - eller i den helt store visning?

  • #27   4. apr 2012 Hvordan ser man om ens gruppe er låst ?

  • #29   4. apr 2012 Nina: Vi har løst det pågældende problem nu - og løsningen ligger live. Det betyder, at du kan se det fulde format i den almindelige visning - og også i den helt store visning nu. Det kan dog være, at der lige går et stykke tid inden du kan se ændringen gennemført i dit fotoalbum, da systemet skal behandle billederne igen.

  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #30   4. apr 2012 ØH Jeg har ihvertfald et stort problem med det nye lay out, jeg bor i Malmø og det kan jeg skrive som postnummer...så lige nu "bor" jeg i Sønderjylland hvor jeg stammer fra???
    Ellers synes jeg at det generelt er et meget rodet indtryk man får af siden, som jeg syntes fungerede godt før!!


  • #31   4. apr 2012 Nu har jeg surfet og zappet rundt siden i går. Og jeg må desværre samtykke med de andre tilkendegivelser: det er blevet noget rod!
    Og minder mest af alt om en ny salgsside (en kombination og Trendsales og DBA).

    En rigtig skam - her var så dejligt at være smiley


  • #32   4. apr 2012 Det kan kun gå tilbage for medlemmer af siden, og fremad for firmaer som reklamere .

  • #34   5. apr 2012 Nina: Vi har foretaget ændringen og det ser fint ud herfra - så det lyder som om det et problem med cache på din maskine. Men vi skal nok undersøge det nærmere.

    Signe k: Vi er gået ud fra, at vores brugere bor i Danmark - men det er et godt input, så det vil vi se nærmere på.


  • johnny m
    johnny m Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Svar: 54
    #36   7. apr 2012 syntes den er blevet mere uoverskuelig. håber da ikke i ødelægger for mange af de andre gallerier på samme måde.
    nu var jeg ikke den store bruger af boliggalleri i forvejen, så har nu valgt at slette min bruger, men hvordan gør man det ??


  • Jannik H
    Jannik H Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #38   9. apr 2012 Ved godt man skal vende sig til det nye, og gi det lidt tid, sådan som facebook osv., men det her er godt nok rodet og se på! Synes "farverne" er vildt fede, så hvorfor ikke nøjes med farver og rokerer LIDT rund på det gamle design, i stedet for at smide en hel forvirrings-bombe af gangen! håber ikke det kommer videre på bilgalleri smiley Det er bare min mening smiley

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #39   9. apr 2012 Tidligere kunne man ikke se, brugers billeder i profilen, hvis ikke man var logget på. Men som jeg ser det nu, så kan man godt...... smiley

  • #40   10. apr 2012 Koldt, upersonligt, kedeligt og indviklet ... Skulle vel aldrig være en mand der står bag dette nye design :o(

    Og de nye regler ...? Til grin.


  • #41   10. apr 2012 BUG! Det der tidshalløj virker da ikke optimalt, f.eks. Jannik H's indlæg har tidstemplet "i dag kl.17:42" men klokken er kun 17:28 og indlægget er fra i går smiley

  • #42   10. apr 2012 Tak for tiden i det gamle boliggalleri..
    Det nye er forvirrende og jeg kommer ikke
    herind længere..
    Hvorfor filan skal alle sider få den latterlige ide at lave om!!
    og så uden at lave en brugerundersøgelse først!!!!


  • #43   11. apr 2012 De vil have alle rettigheder til ALT vi ligger ind og de vil have det for resten af livet og til brug overalt på kloden til hvad det passer dem ...

    Facebook slap ikke godt fra det, hvordan I alverden mener BAZoom at de kan?


  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #44   11. apr 2012 2 gange har jeg nu fjernet "abonementet" på dette indlæg, men aligevel bliver jeg ved at få beskeder når der er kommenteret smiley

    Og kan kun tilslutte mig fleretallet som vidst nærmer sig over 90% - så lyt dog til brugerne og drop denne latterlige brugerflade.


  • #45   11. apr 2012 Sanne M: Vi er ikke interesserede i at anvende brugernes billeder udenfor Bazooms univers.
    Men man må dog være klar over, at når man uploader materiale, så kan det blive linket og kopieret til fx. facebook, google + o. lign. - og det er ikke noget vi kan kontrollere herfra.

    Men vi vil kigge på vilkårene igen - og finder en bedre formulering, der kaster lys over ovenstående.

    T B : Vi kigger på problemet med abonnementer.


  • #46   11. apr 2012 Vi har nu foretaget et upload, hvor følgende ændringer er foretaget:

    Skriftfarven er ændret fra grå til sort, da vi har fået mange tilbagemeldinger om, at det forvansker læsningen.

    Vi har rettet fejlen med tidsangivelserne, så de nu vises korrekt - og samtidig har vi ændret tidsangivelsen, så det nu er præcist oplyst, hvornår indlægget eller kommentaren er skrevet.

    På BoligGalleris forside har vi genindført fotoalbum, bedst bedømte gallerier, man kan nu se flere forumindlæg - og ligeledes er det igen muligt at frævælge Off Topic-kategorien i viste emner.

    Herudover er der foretaget diverse smårettelser, som I brugere har meldt ind til os. Vores udviklere arbejder fortsat med fejlrettelser, og hvis I oplever noget, der ikke virker, så kontakt os endelig.

    En stor tak til de brugere, der har skrevet her i tråden samt meldt fejl ind via support smiley


  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #47   11. apr 2012 ok hvad med os stakler der bor i Malmø, sker der noget på den front eller er vi tvunget til at give vildledende oplysninger for at være med:)????

  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #48   11. apr 2012 Hvad med teksterne i foto albums man ikke kan læse, fordi de går for langt ned?

  • #49   11. apr 2012 Signe: Vi har ikke gjort noget ved postnumrene endnu, da det ikke er noget vi kan lige med det samme.

    Kan du sende et billede til os i supporten med et eksempel på teksterne i fotoalbums, så skal vi sørge for at se nærmere på det hurtigst muligt.


  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
  • #51   11. apr 2012 Signe: Nej, det ser ikke helt rigtigt ud - vi kigger på det - tak for linket smiley

  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #52   11. apr 2012 Tak:)

  • Mac & Kiki .
    Mac & Kiki . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 101
    #53   11. apr 2012 Lol hvor er det da godt nederen design.. smiley
    så var det slut med gennemskuelighed og velkendt design. skod.


  • #54   16. apr 2012 Så er der kommet et par enkelte tilføjelser her på siden igen.

    Udover diverse smårettelser, så er logmenterne tilbage, men har dog nu fået et lidt andet udseende og har skiftet navn til "statusbeskeder". Du finder statusbeskeder under "min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

    Ligeledes har vi tilføjet menupunktet "Mine forumemner" under "Mit indhold", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om man abonnerer på tråden eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg brugeren har oprettet.

    Signe K: Vi har løst problemet med de lange tekster i fotoalbums. Dog skal du være opmærksom på at der kan gå et stykke tid inden, du kan se ændringen, medmindre du sletter cache (kan gøres ved at trykke ctrl + F5)


  • #55   23. apr 2012 Vi har netop uploadet en del rettelser til sitet. Mange af fejlene er blevet opdaget på bagrund af henvendelser fra brugere, og det er vi glade for - så fortsæt endelig med at kontakte os eller skrive her i tråden, hvis I opdager noget.

    Af rettelser kan nævnes:

    Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
    Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
    Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
    Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".
    Desuden er linkfarven er gjort mørkere, da den lysere blå var svær at læse.


  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #56   23. apr 2012 Jeg har det problem at når jeg går ind på min offentlige profil at jeg ikke kan se mine fotos, er det noget I kan gøre noget ved?

  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #57   23. apr 2012 Med fotos mener jeg fotoalbum:)

  • #59   24. apr 2012 Signe K: Vi kan fint se dem herfra - kan du stadig ikke se dem? Hvis ikke, kan vi så få dig til at tage et screenshot af fejlen? Så kigger vi nærmere på det smiley

  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #60   24. apr 2012 Det kan jeg også nu:) underligt de var der ikke den anden dag:)

  • #61   26. apr 2012 Så har vi haft endnu et upload, hvor vi har rettet fejl, men også har ændret på en del ting.

    Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig gråtone, som er tilføjet alle kommentarfelter.

    Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.

    Vi håber I kan lide disse ændringer smiley

    Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at gøre siden bedre.


  • #62   7. maj 2012 Så har vi haft endnu et upload med forskellige rettelser og enkelte nye ting er også kommet med i denne omgang.

    Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.

    I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:

    Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd

    Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.

    Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"

    Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre rækkefølgen af sine gallerierunder min konto. smiley


  • #63   29. maj 2012 Så har vi tilføjet et par enkelte ændringer til designet.

    Det er nu muligt at se, hvilke af dine venner, der er online på "Min konto".

    Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - formatet 4:3 burde være det optimale.

    Du kan nu på den almindelige billedevisning også skifte billeder med piletasterne - ligesom på storbilledvisningen.

    Mvh. Rikke/BoligGalleri


  • #64   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant. Vi har forsøgt at gøre overblikket bedre ved at koncentere indholdet om den specifikke forside - på Galleriforsiden, er de gallerierne, der er i fokus osv.

    Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.

    Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.

    Vi håber I bliver glade for disse ændringer.

    Mvh.Rikke/BoligGalleri


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #65   29. jun 2012 Under Fotoalbum fra brugere i dit område.....hvorfor sætte man postnr. ind?
    Det er jo lidt uvedkommende ikke?


  • #67   30. jun 2012 Det bedste der er sket er netop man ikke bliver blind af læse på siden,første farve var så skarp at læse og koncentretion på siden var svær..

    Men er det meningen alle andre gallerier skal på samme design som denne? jeg er nemlig også på baboom og bilgalleri;)


  • Signe K
    Signe K Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 47
    #68   30. jun 2012 Hvorfor skal billederne i fotoalbums være så små, man har ikke rigtig noget overblik over hvad der er på dem og derfor er det svært at få lyst til at klikke på dem..Har også en hest ud fra billeder i mit lokal område:) der jo ikke er mit lokal område fordi jeg bor i Sverige, hvornår bliver det rettet??

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #69   30. jun 2012 ibo>> yes, ør eller siden får alle bazooms sider samme layout og funktionalitet, dog med enkelte særtilpasninger afhængigt af galleritypen

  • #70   3. jul 2012 Mogens: Kan du give et link til det sted, hvor der kommer forkerte billeder på.

    Signe K: Det er på vores liste - men vi kan ikke sige noget om, hvornår det bliver rettet.

    Mvh. Rikke/BoligGalleri smiley


  • #71   11. jul 2012 Så kom bilgalleri med på moden;)
    Er der nogle funktioner som er fravalgt sammenlignet med gamle, synes dælme nye system er svært at bruge eller kommer det med tiden smiley

    Eks før kunne man i en fart søge en bruger, en bil en hest whatever, nu føler man sig næsten på en fremmed side og intet ved;)
    mvh ibo


  • Mac & Kiki .
    Mac & Kiki . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 101
    #72   15. jul 2012 Ja så slipper man også for at bruge timer og VIP derinde..

    Konen er som glad for at det lort er kommet derind for så sidder jeg ikke derinde hele tiden, og bruger ikke penge på det..


Kommentér på:
Velkommen til det nye BoligGalleri!

Annonce