{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.921 visninger | Oprettet:

Hvad laver sysler i med lige nu? {{forumTopicSubject}}

Hej Kreative mennesker.

Jeg er igang med at male flere billeder både med og uden decoupage. Det er rigtig sjovt og giver en fantastisk effekt.
Jeg begyndte rigtigt at male for 2 måneder siden, og nu kan jeg slet ikke holde op igen, det giver mig en fantastisk ro.
Om lidt skal jeg igang med juledokorationer, vi nærmer os jo den bedste tid på året - jul - , jeg elsker det, ved i forresten hvilke farver man skal bruge i år?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver sysler i med lige nu?
  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #1   28. okt 2009 Sort er vist meget ind i jule farverne i år, har jeg læst et sted...

Det der decopage hvad er det?? Er det nemt?? hvad skal man bruge af materiale og tilbehør??

• #2   28. okt 2009 Pia H

Decoupage er servietter, hvor mønsteret er klippet ud helt tæt på motivet, derefter er det kun det yderste lag med motivet der bruges. Jeg maler først og lader det tørre, så lægger jeg servietten på og maler forsigtigt med decoupagelak. Det sværeste er at få servietten til at sidde rigtigt uden at den "rynker". Jeg starter i den ene side af motivet og sørger for at det bliver ved med at være fugtigt, hvis der er lidt rynker, maler jeg ekstra lak på og gnider så forsigtigt med min finger til rynken er væk. Så de vigtigste redskaber er en god saks, servietter med gode afgrænsede motiver og en god decoupagelak, sidst men ikke mindst: tålmodighed og en rolig håns.
    Håber du kan bruge det. Det er super sjovt.

• Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #3   28. okt 2009 Mange tak... JA det var helt perfekt... Det lyder spændene og som om man kan lave nogle fede ting... MAn kan vel også komme det på møbler??

• #4   28. okt 2009 Ja man kan godt sætte det på møbler. Jeg har decoreret et gammel symaskine bord det ser rigtig godt ud.
    Du kan evt. se mit album med malerier.

• #5   29. okt 2009 Jeg skal til at male en lille hylde, som jeg vil bruge til cd'er.. Efterfølgende skal bagsiden beklædes med tapet el. decoupage - har ikke helt bestemt mig endnu..

• #6   1. nov 2009 Tak for farve-oplysninger.
    Jeg har altid fået at vide at lilla er advendts-farven.
    Jeg synes nu rød,hvid guld, sølv og grønt er rigtige julefarver

Kommentér på:
Hvad laver sysler i med lige nu?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce