{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Lykke Mathea B
Lykke Mathea B
Tilmeldt:
23. apr 2025
Emner: 2

Hvornår slukker I varmen {{forumTopicSubject}}

Jeg har et hus fra 1969. Der er nye vinduer og isoleret i krybekælderen. Jeg har skiftet oliefyret til en Toshiba varmepumpe (Gidex)
Ud over den har jeg en Spartherm brændeovn med skorsten.
Hvornår slukker I varmen (Fordelen ved min varmepumpe er at jeg kan slukke for ecntralvarmen, og blot holde gang i varmt badevand)
Hvornår slukker I jeres rumvarme, og går over til udelukkende at opvarme med brændeovn når nødvendigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rensning af afløb fra vaskemaskine 1.500 kr.
  • Reparation af toilet der løber 950 kr.
  • Ophængning af hylde 680 kr.
  • Elektriker 1.250 kr.
  • Ukrudt 1.680 kr.
  • Installere ovn 800 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvornår slukker I varmen

Annonce