{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.953 visninger | Oprettet:

Troels B
Troels B
Tilmeldt:
1. maj 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71

spots!! {{forumTopicSubject}}

hej alle her på bg!

Et af mine største problemer søger jeg nu hjælp til herinde!! det er omkring hvilke spots jeg skal vælge! børstet stål eller hvidmalet!

Det er til både toilet, gang og køkken loft. jeg er ved at sætte det sidste filt op på loftet og det skal males hvidt derefter. har hele tiden vidst at det sku være børstet stål, men nu da min kollega vælger hvide til hans loft og giver mig den forklaring at det hvide loft og hvide spots passer godt sammen da der ikke er noget der springer frem i øjnene, som en stål spot!! Nu bliver jeg så i tvivl!!

Hvad synes i er det rette?

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spots!!
  • #1   25. feb 2011 vi har stål spots og hvidt loft,synes jeg er pænest, men vælg dog det du selv synes ser bedst ud?

  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 112
    #3   25. feb 2011 Stod i samme problem som dig for ikke så lang tid siden og vi mit valg faldt på hvide og har ikke fortrudt det, men ja er vist en smags sag smiley

  • jens s
    jens s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 72
    #4   25. feb 2011 er elektriker så har en arbejdsskade med at se på el installationerne når jeg kommer rundt til folk:)

    og ærligt... jeg ser ikke spots og lamper..... folk og jeg selv har dem selvfølgelig.... men personligt ser jeg ikke hvad der sker i loftet... så i bund og grund vil jeg sige det er ligegyldigt med ting der sidder i loftet... ikke nedhængte lamper!


  • #5   25. feb 2011 Vi har stål, både i gang og badeværelse, hunne ikke tænke mig at få hvide, dog er det ikke noget man lægger særligt mærke til tildagligt...

  • #7   26. feb 2011 Ja jeg ville også uden tvivl vælge børstet stål, men når det så er sagt så syntes jeg slet ikke spots er flotte. Ja jeg har dem selv i min udlejningsejendom ved trappen og i bad, men det var lige p.t. der beslutningen landede på dengang og renoveringen skulle bare afslutes.
    ´Mange gange så løber en spots inst. hurtigt op imange tusind kr.. Så gå ud og kig efter designer lamper i stedet for. Det giver hurtigt et komplet andet indtryk end et gennemhullet loft som er fyldt med spots.
    Når jeg skal til at bygge nyt om et par år, så kommer der ihvertfald INGEN spots op.
    Men ville bare fortælle, at for de samme penge kan man købe flotte designer lamper som er nøje placeret i forhold til din el.inst. og du får et resultat der er meget bedre og desuden holder mange designer lamper prisen godt, hvis i en dag vil skifte ud.
    Spots skifter man ikke bare ud, uden der giver et fandens til bøvl.


  • #8   26. feb 2011 ups.. stavefejl er gratis

  • Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #9   26. feb 2011 tak for de mange svar! og Charlotte&jesper - hvad vil du så foreslå af designer lampe som ku være ligeså godt. Jeg synes ikke at feks en nedhængt lampe er det fedeste valg til et toilet! jeg finder det meget flot og rent at have spots. dog har du ret i at det er noget værre bøvl at rep. den dag man ikke vil have spots mere, men hvorfor vil man en dag ikke have det mere? jeg kan ikke finde andre løsninger der er lige så gode som spots! så det er vel smag og behag! men tak for din mening Charlotte&jesper! og selvfølgelig også jer andre! jeg har fundet frem til at det bliver i børstet stål! MEDMINDRE at Charlotte&jesper ligger et link ud på en lampe eller 2 som jeg bliver helt solgt i smiley

  • -ALPHA -
    -ALPHA - Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #11   26. feb 2011 Husk lovgivningen !

  • jesper n
    jesper n Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
    #12   27. feb 2011 Husk lovgivningen?tænker du på varmeudvikling?man er vel i 2011 og der montere man da led pære forhåbentlig

  • #14   27. feb 2011 Troels
    Der er mange andre muligheder end nedhængte lamper på et bad! Du kunne sidde nogen designer lamper op som er væghængt. Du kommer jo klart til at bruge lidt tid på at undersøge det.
    Som det også er nævnt er designer lamper en smags sag, så derfor skal du selv igang med at finde noget som falder i din smag.
    Spots er bare MEGET kedeligt og har man tiden til at give huset er lidt mere spændende og specielt udseende, så syntes jeg det er værd at bruge tid på.


  • jesper n
    jesper n Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
    #15   27. feb 2011 ok men de tjener sig hjem igen

  • -ALPHA -
    -ALPHA - Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #16   27. feb 2011 Selv om det er led, og hvis det sidder som en selv kreds er der stadig en del regler på området.

    henviser til stærksstrømsbekendsgørelsen afsnit 6


  • jesper n
    jesper n Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
    #17   27. feb 2011

  • #18   27. feb 2011 jesper N
    Hvorfor fyrer du sådan en kommentar af?


  • #19   27. feb 2011 vi har stål herhjemme, havde ellers købt hvide men de var faktisk ikke så pæne smiley

    vi har købt de billige fra jem ogfix med 35 watt pære i..
    smidt pærene ud og sat diodespots i istedet for smiley


  • Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #20   27. feb 2011 jeg er meget glad for alle svarene! jeg har ledt og ledt efter designer lamper nu! både til bad og gang. men synes faktisk ikke rigtig der er noget der faldt i min smag! så jeg vælger diode spots i børstet stål! mange tak for hjælpen! smiley

  • jesper n
    jesper n Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
    #21   27. feb 2011 Fordi at jeg gør det skal du da heller ikke bekymre dig om

  • #22   27. feb 2011 super godt valg smiley

  • #23   27. feb 2011 Jesper N
    Du er sgu en mærkelig fisk! Er du ved at få tænder?


  • jesper n
    jesper n Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
    #24   28. feb 2011 Nej men hvad blander du dig for????

  • #25   28. feb 2011 Fordi det er vigtig information som Alpha smider her og du bliver åbenbart tøsefornærmet over det!
    Lær da noget af det istedet for den åndsvage indstilling! og netop derfor blander jeg mig, Bliver du tøsefornærmet over det også?


  • jesper n
    jesper n Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
    #26   28. feb 2011 klap dog i du skal sku da bare lade være med at blande dig

  • #27   28. feb 2011 Du er stor bag ved et tastetur! Du er 36 år gammel og opfører dig som en dreng i pubateten.
    Men gider ikke rigtig tage diskussionen op med dig her. Jeg blander mig alt det jeg har lyst til i et offentligt forum. Så hvis du vil lade den gå længere end her til, så smid en pb så kan vi snakke nærmere. Vi kan sagtens mødes over en kop kaffe.


  • jesper n
    jesper n Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 67
    #28   28. feb 2011 ok gider heller ikke diskutere men er bare træt af folk der spiller kloge og blander sig,angående den kaffe så vil jeg da hellere have en pils;-)

Kommentér på:
spots!!

Annonce