{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.764 visninger | Oprettet:

Troels B
Troels B
Tilmeldt:
1. maj 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71

Spots i køkken {{forumTopicSubject}}

Hej bg-kiggere!!

Jeg skal igang med at renovere mit køkken, og dertil har jeg et spørgsmål til jer ! hvordan vil i mene spotsene skal sidde i loftet? jeg har en ide med at der skal sidde en 5 stk i en lige linie fra midt vindue. eller er det for kedeligt? kom med jeres mening, og håber i har en smiley

http://www.boliggalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=1132

På forhånd tak !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spots i køkken
  • #1   10. jul 2011 Spots er bare MEGET kedeligt og en dyr omgang at lave.
    Få placeret nogen lampeudtag præcist så du kan hænge nogen fede designer lamper op.
    Jeg overvejede selv at lave fiberlys langs med min sokkelkant i køkkenet eller lign.
    Spot er bare grimt og kedeligt i mine øjne. Fatter ikke folk vil bruge så mange penge på det.


  • #2   10. jul 2011 Ups. Det var meninger omkring placering du ville have. Beklager jeg misforstod.

  • Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #3   10. jul 2011 hehe jah så fik du os sagt din mening smiley jeg kan godt lide spots!

  • #4   11. jul 2011 I vores Gang som er 140 Bred i den ene vinkel og 200 i den anden
    på stykket med 140 sidder de midt i og i den andet stykke sidder de i 2 rækker ca 55 cm fra væggen ud til midten af spottet.

    I badeværelset som er kvardratisk sidder der 5 spot og de sidder som prikkerne på en terning..


  • Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #5   14. jul 2011 mange tak for svaret Anne k.

    efter som der ikke er helt vild mange der har svaret, må jeg improvisere lidt!
    tak for hjælpen


Kommentér på:
Spots i køkken

Annonce