{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer der har kvik køkken...
  • #1   7. aug 2008 Hej

    Vi har haft Kvik 2 gange... Denne gang købte vi NettoLine pga at vi fik bordpladerne gratis (et tilbud de havde). Men vælger hellere end gerne Kvik en anden gang. Noget nemmere end NettoLine...

    Men køb Design serien pga det andet er FOR billigt....



  • tinna s
    tinna s Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 1 Svar: 49
    #2   8. aug 2008 hej vi har vores anden kvik køkken nu, vi købte bryggers, bad skabe, garderobeskabe og køkken hos dem, det var en stor order og de klokkede lidt i leveringen af alle de kasser, men så fik vi emhætten gratis det var da servivce, vi har et x-large køkken i ahorn og det har vi fortrudt da det bliver nemt ridset og hakket men det er forde de er i træ og ikke noget med firmaet at gøre. i kan trykt købe et kvik køkken

  • #3   8. aug 2008 Hej. Vi har også haft et kvik køkken, som sad i huset da vi overtog det. Køkkenet var ca. 10 år gammelt og jeg var ikke imponeret. Det udstrålede ikke kvalitet. Om det er blevet bedre i de senere år ved jeg ikkem neb jeg syntes ikke finishen og beslag og lign var på højde med dyrere mærker. Det samme gjaldt overfladen på laminaten, den var ikke helt i top. Vi er ved at sætte nyt køkken ind og det bliver et HTH denne gang, jeg synes der er en del til forskel og ikke kun på prisen.
    MVH Frank


  • #4   8. aug 2008 Jeg har også lige købt kvik bad og køkken og syntes kvaliteten virker god, men nu må vi se om 5 år hvordan det ser ud.

  • #5   8. aug 2008 vi vil have melamin og som vi har fået afvide er deres easyluk fra blum som bla jke køkkener har....

  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #6   8. aug 2008 jeg ville anbefale ikea. de er billige også kan man tikllade sig oh skifte et køkken ug til 20000 og det kan man ikke med et til 100000

  • #7   8. aug 2008 Kvik køkken er en under afd HTH køkken
    Der finder 7/8 køkken producenter i danmark
    HTH er dem der ejer flest
    Vordingborg er kommet i sammen arbejde med et stor tysk firma.
    Jke design er vist også et selskab under THT...
    Og jeg kunne ellers bare blive ved.....


Kommentér på:
til jer der har kvik køkken...

Annonce