{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.796 visninger | Oprettet:

Jer der har købt hus. {{forumTopicSubject}}

Hej alle BG'ere

Hvordan har i tegnet jeres lån? Hvor meget har i lånt? Hvad begtaler I i måneden/kvartalet for jeres lån?

Jeg er ikke så skarp til alle de begræber, har prøvet og sætte mig indi det hele, men der er meget information.

Jeg står selv og gerne vil låne penge og købe mig et hus, har fundet noget til 1.8 mio. Og har ca 600.000 i banken der skal bruges på huset. Tror i det er muligt at låne det sidste, jeg er 24, Fast arbejde som faglært IT Supporter.

/Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der har købt hus.
  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
    #1   1. maj 2011 den eneste som kan fortælle dig om du kan låne pengene er din bank, men hvis du har 600000 stående på en konto som 24årig burde det da bestemt være muligt hvis du vel og mærke har en god indkomst og ellers er stabil, det er jo et dyrt hus som eneboende, men det lader jo til at du har tjent ok penge siden du har så mange penge sparet sammen.

  • Tommy P
    Tommy P Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #2   1. maj 2011 jeg har selv et realkredit lån på knap 1.2 mil (ca. det du skal låne)
    og det er et 4% fastforrentet med afdrag, og der giver jeg ca. 6200 i måneden
    (så har jeg selvfølgelig også et lille banklån ved siden af) men det slipper du jo for når du har de penge stående i banken som du har


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   1. maj 2011 hej

    Har siddet i næsten samme situation men mit hus kostede 2,25....

    du skal af de 1,8 betale ca. 1,44 til kreditforeningen i enten et fastforrentet eller et flexlån.

    Den øvrige udgift er udbetalignen på de 360.000 men da du har de 600 bør du overveje at låne f.eks. 1,3 hos kreditforeningen. Du slipper for banklån til udbetalingen og vil have ca. 100.000 i kontanter som er en god sikkerhedsbuffer....du kommer ALTID udfor uforudsete udgifter og du bør derfor altid have en lille sum stående til .....ting. Hårde hvidevarer som dør samtidigt, et fyr som står af osv.

    om det er muligt eller ej må din kreditforening og bank hjælpe dig med... ligeledes med finansieringen, ring evt. til en kreditforening og hør hvad de kan tilbyde dig...realkredit DK, nykredit og BRF er muligheder... smiley


Kommentér på:
Jer der har købt hus.

Annonce