{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.716 visninger | Oprettet:

Kim N
Kim N
Tilmeldt:
12. jul 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62

Hvad koster en murer pr sten?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Vi skal have lavet tilbygning i mursten regner vi med. Hvad koster det at få en murer til at mure den op? Mursten, mørtel osv osv har vi selv. Vi skal bare have en til at lægge dem.

Der skal ligges ca. 10.000 sten med ydre og indervæg.

Hvad vil det koste pr sten eller m2?

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad koster en murer pr sten??
  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
    #1   4. feb 2011 Har været rundt og søge, men kan sq ikke rigtig finde noget på google.

  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
    #3   4. feb 2011 Ja det er godt nok et gammelt link smiley Må prøve at ringe rundt på mandag. smiley

  • #4   4. feb 2011 KIM N jeg gav 15000 for og få muret min nye garage. den er ca 50kvm og mener der gik omkring 10000 sten til der os

  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
    #5   4. feb 2011 Okay, det lyder også billigt. Det lyder også som mange sten af en garage. smiley Var det en du kendte?

  • #6   4. feb 2011 kim n ja det var en jeg kendte smiley hvor er det henne i landet så kan de ske jeg kan vider formidle kontakten

  • #7   4. feb 2011 kim n det var så for 4000 sten har jeg lige spurgt konen.. men hvis du vil have et godt tilbud vil jeg tro det kan arrangeres

  • bjarke t
    bjarke t Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 46
    #8   4. feb 2011 vi har fået et tilbud på knap 1200 kr pr m2 incl ALT. dobbelt muret og 195 mm isolering

  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
    #9   4. feb 2011 Nicolai A - Det er i Næstved på Sydsjælland.


    Bjarke T- hvem er det igennem? Vi skal have lavet det uden materialer, da vi har alt, vi gider bare ikke til at mure smiley


  • bjarke t
    bjarke t Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 46
    #10   4. feb 2011 en murermester fra løgumkloster... kan ikke helt huske præcis hvad han hed...

  • Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #11   5. feb 2011 det kommer jo an på hvordan den skal laves der er tit en del tilpasnings arbejde når det er en tilbygning, men få hentet nogle tilbud hjem. det er til at presse prisen for tiden

  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 62
    #12   5. feb 2011 Ulrik N - Hvordan det skal laves? 4 indvendige vægge i enkelt sten, og så dobbelt mur ud til med 300 mm isolering imellem, 2 vinduer og et vinduesparti på 2x4 m ca. Så der er jo ikke så meget med vinduer.

    Hvad tilpasning er der? Det er vel bare som en alm bygning pånær 2 vægge skal bindes sammen med huset.


  • Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #13   6. feb 2011 ja det lyder rimelig simpelt det der skal laves, men det er jo langt fra det altid er sådan.. men har selv været med til at bygge en del tilbygninger efterhånden. og der vil næsten altid komme nogle uforudsete ting når det er 2 bygninger der skal sættes sammen.

Kommentér på:
Hvad koster en murer pr sten??

Annonce