{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.379 visninger | Oprettet:

hvornår kan man brænde tagpap på?? {{forumTopicSubject}}

er igang med og bygge ny garage og nu jeg egentlig klar til og ligge tagpap taget på.. det er under og overtagpap jeg har.. har styr på hvordan det skal ligges og får hjælp udefra også.. men hva gør jeg med det skide sne ? der er pressening på lige pt men kan ikke undgåes der er lidt fugt i jo..

hvornår kan jeg brænde tagpap på ? skal det være 100ptc tørt eller ? skal jeg evt have fat i såen en til og måle fugtigheden i træet og er der så en grænse værdi ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår kan man brænde tagpap på??
  • Steffen C
    Steffen C Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 87
    #1   1. dec 2010 Det kan jo tøres lidt med brænderen.. Hvis det er rigtig våd kan papen slippe og så skal du til at varme det op igen..

  • Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #2   1. dec 2010 du kan brænde lige når du vil! du går bare lige efter med Gas-brænderen på pladerne så de bliver brændt af og tørret ud! så ellers bar fuld gang!! sådan gjorde jeg, da vi Tømrer måtte brænde pap på tage!

  • #3   1. dec 2010 var fordi de forsøge og bilde mig ind inde hos trælasten at jeg måtte vente til foråret..

    nogen der kender en guide på nettet hvor jeg lige kan læse lidt op på det så jeg ikke er helt tabt bag en vogn når vi skal lave det ?


Kommentér på:
hvornår kan man brænde tagpap på??

Annonce