{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af andel nu?
  • Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #1   25. sep 2008 Sverige:-)

  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   25. sep 2008 Har andel til salg i vanløse... smiley

  • Kristian H
    Kristian H Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11
    #3   26. sep 2008 Nu skulle det helst være i fr.sund smiley

  • Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 105
    #4   26. sep 2008 En andelslejlighed kan sagtens være en god investering... Men det kan også være det modsatte.

    Der er mulighed for at finde nogle gode tilbud lige nu i københavn, men man skal kigge godt på foreningens økonomi: deres lån, skal de have nyt tag e.l.

    Har du noget konkret i tankerne? Jeg sidder som andelsboligmægler så spørg gerne!


  • Kristian H
    Kristian H Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11
    #5   26. sep 2008 Jamen, da mit fremtidige job ligger i fr.sund, så ville det være oplagt at få noget dernede. Men der er absolut ingen lejemål der ledige, og så tænkte jeg andel istedet. Da der er et par stykker til salg dernede men ved jo ik om man brænder fingrene ved at gøre det.

  • Penelope -
    Penelope - Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 29
    #6   26. sep 2008 Jeg købte en lille andel på 100 m2 i en lille forening på 6 huse.. JEg kan ikke leje noget billiger så jeg er bestemt glad for min.. Jeg tror ikke man skal se på om man brænder nallerne på sigt. Det kan da godt være du ikke tjener noget ved at sælge den om 6 mdr - men du har da haft et dejligt hjem så længe. HUsprisernes himmelflugt er ovre så du spinder ikke guld på den længere

  • Louise P
    Louise P Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   18. okt 2008 Jeg har en andelslejlighed til salg i Esbjerg 1 km fra midtbyen smiley
    Vi flytter kun fordi vi gerne vil bo i hus. Men det er også helt klart det billigste man kan side for!! Vi har nyrenoveret vores.
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56990807


Kommentér på:
Køb af andel nu?

Annonce