{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.462 visninger | Oprettet:

Ejerskifte forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej Boliggalleri


Har skrevet under på et tilbud vi fik fra Nykredit ang. ejerskifteforsikring.. men har endnu ikke betalt noget.. kan man anulere det?? da jeg nu kan se at nykredit bliver lavet om til gjensidige..?????

eller har man bundet sig nu hvor man har skrevet under????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejerskifte forsikring
  • Mægleren !
    Mægleren ! Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 90
    #1   22. jul 2010 Hvis du lader være med at betale opkrævningen, så bortfalder forsikringen helt af sig selv. Men for god ordens skyld burde du kontakte dem, og sige at du gerne vil framelde den alligevel.

    Det sker jævnligt, så det er ikke noget nyt for dem...


  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #2   22. jul 2010 Jeg vil nu mene, der altid er fortrydelsesret på sådan noget.
    Men ring til dem, og spørg......Det er altid det pæneste at gøre.


  • #3   22. jul 2010 er det ikke noget med at der altid er 14 dages fortrydelsesret ved de ejerskifteforsikringer! Det var der i hverfald på vores.

  • #4   22. jul 2010 jo må der være.. og så længe intet er betalt... kan jeg vel bare lade være med at betale hvis det skulle være.. så må den jo bortfalde som "mægleren" siger

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #5   22. jul 2010 Ja sådan kan man aogså bare gøre.
    Men hvorfor ikke bare sende en fortrydelses på det.....


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #6   22. jul 2010 du skal IKKE bare undlade at betale men kontakte dem og gøre brug af din fortrydelsesret, jo før jo bedre.....at undlade at betale er at misvedligeholde sin aftale og det stiller dig ganske dårligt i flere sammenhænge.

    Mvh. Anders


  • #7   22. jul 2010 Selvfølgelig vil jeg da kontakte dem.. men hvis de stiller sig på bagben.. er den eneste mulighed jo nok det andet... men idet jeg har sagt ja til Nykredit... burde der ikke være nogen problemer.. Da de jo er skiftet til Gjensigide... altså ikke dette selvskab jeg har sagt ja til.. ;o)

  • Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43
    #8   22. jul 2010 Fra man har modtaget policen har man altid 14 dages fuld fortrydelsesret på forsikring. Der efter gælder reglen for opsigelse.


  • Henrik C
    Henrik C Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 82
    #9   22. jul 2010 Du har 14 dages fortrydelsesret fra du modtager policen fra Nykredit har selv lige været det igennem smiley



  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #10   22. jul 2010 Hvorfor ombestemme sig, betingelser og priser er vel uændret. Pyt da med hvad selskabet hedder.



  • #11   22. jul 2010 T B >> Pga. jeg lige har haft en sag ang. tyveri ved gjensidige.. og har aldrig haft et selvskab der var så ringe der.. de dækker ikke en skid... så gruer lidt for at skal ha ejerskifte ved dem... så flytter hele lortet til Sønderjyske... hvis de altså kan være med på prisen på ejerskift

  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #12   22. jul 2010 Så forstår jeg smiley

  • #13   23. jul 2010 Der vil jeg så lige så sønderjyske er ikke en skid bedre. smiley

  • #14   25. jul 2010 kasper: du skal huske at læse hvad dine forsikringer dækker inden du tegner dem smiley

    her har vi hus, familie/indbo, og ejerskifte (dem der høre til huset) og vi for da dækket indbrud, men det er både hus og indbo der skal dække det.. hvis de har ødeladt døren er det hus der dækker og det der stjæles er så indboen der dækker..

    underligt dine ikke dækker, har du meldt det til politiet?? eller det gør man vel..


  • #15   25. jul 2010 Anja W >> Nu har jeg nok hørt de første 20 stk. der har været super glade ved Sønderjysk- forsikring (også mange der har haft indbrud, brand osv ).. Og desværre alt for mange gange folk der har været utilfreds med Gjensidige...

  • #16   25. jul 2010 igen hvis der står i forsikringen det dækker skal de jo også dække det..

    vi har kun haft brug for vores ejerskifte og der gik 14 dage så havde vi 30000 til nyt el på kontoen.. den var hos tryg

    jeg og eksen havde indbrud og der gik 3 uger efter vi meldte til politiet til vi havde pengene.. det var alm. brand

    nu har vi trekroner.. (ejerskifte er hos tryg da man ikke kan flytte den smiley


  • #17   26. jul 2010 Kasper J:

    sådan vil det jo altid være med forsikringsselskaberne, nogle synes de er gode mens andre ikke bryder sig om det. Ville bare give min mening til kende.

    Vi var ude for, da vi ville hente tilbud omkring vores forsikringer (dem alle, hus ulykke, indbo mm.), at de vi sagde sønderjyske op, pga det var for dyrt og vi var ikke særlig godt dækket ind, fik vi et opkald fra en medarbejder, som var så ubehøvlet, at vi var torske dumme fordi vi valgte et andet selskab, og der var ikke den ting i vejen. Der til skal det lige siges, i de 8 år vi havde været kunde i sønderjyske, har vi ikke en eneste gang fået noget rabat på alle vores forsikringer, selvom vi spurgte til det. I det nye selskab er vi bedre dækket ind på ejendomsforsikringen, bil, ulykke og hunde. Og dertil spare vi også 5500,- om året.

    Mvh Anja


  • #18   26. jul 2010 glemte lige


    7-9-13

    Vi har aldrig haft brug for at tage vores forsikringer i brug hos sønderjyske.


Kommentér på:
Ejerskifte forsikring

Annonce