{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ejerskifte forsikring?
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   16. jul 2015 Ejerskifte forsikringer er lidt en svær én.....hvis I har undersøgt huset grundigt samt I kan se på tilstandsrapporten at den grundlæggende dækker de fejl og mangler I kender til ville jeg personligt finde en standard ejerskifte.
    Husk at ejerskifteforsikringen IKKE dækker fejl og mangler, som allerede er anført i tilstandsrapporten. Den dækker kun det der dukker op "bagefter".
    At rådgive om forsikringer er svært idet det er noget man betaler for at undgå en risiko og det er meget individuelt om en dækning er noget I har brug for eller ej.
    Jeg valgte selv en udvidet ejerskifte på mit hus da jeg var usikker på hvad jeg ville finde og ik havde lang tid til at undersøge huset grundigt med en byggekyndig.

    At anbefale en specifik forsikring eller selskab er ikke muligt uden at kende både hus og Jeres situation i detaljer.

    Mvh. Anders


  • #2   29. maj 2017 jeg hat fået nogen revner i huset efter selve en vandskuring. vi har boet her i 4 år nu.. tror i de vil gerne godkende det. ??

    min mening er det skal de..men ser mange blir skuffet at den ejer skift foriskring



Kommentér på:
Ejerskifte forsikring?

Annonce