{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.538 visninger | Oprettet:

* Pia *
* Pia *
Tilmeldt:
14. jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Ejerskifte forsikring ved hus køb {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen der har erfaringer med ejerskifteforsikringer tegnet hos WILLIS?

Dårlige erfaringer modtages via pb...

Gode kan skrives her...

Har i haft brug for det - og hvordan gik det hvis ja?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejerskifte forsikring ved hus køb
  • Monk M
    Monk M Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #1   6. maj 2010 Har kun meget dårlig erfaring med nykredits

  • * Pia *
    * Pia * Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   6. maj 2010 Monk - aha, det er jeg ked af at høre

  • Kennet M
    Kennet M Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   6. maj 2010 Monk M:
    Det er jeg ked af at høre, vi har nemlig tegnet ejerskifteforsikring hos Nykredit for nyligt.


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #4   6. maj 2010 Ejerskifteforsikringer er noget svært noget....hvert eneste skadeforløb er meget individuelt og også kraftigt betinget af hvor mange dækninger og tilføjelser samt især klausuler der står i aftalen. Derfor er det ret svært at generalisere og sige at et bestemt forsikrings aftale er noget hø på baggrund af én skade som ikke er behandlet med succes...i den sammenhæng vil jeg nævne at jeg har slåsset med Danske bank og mener de er nogen dej-hatte men de har da vel alligevel næsten 500.000 andre kunder som er glade for dem....

    Mvh. Anders



  • #5   6. maj 2010 har os en kollega som har meget dårlig erfaringer med nykredits forsikringer generelt..

    har selv danske forsikring.. et selskab som jeg ikke har haft noget og sætte på endu.. hurtig service altid. har indtil videre brugt dem på stikledninger. hundeforsikring.. min scæfer der valgte og aflive et par dørkarme hos svigermekanikken.. bilforsikring. de kørte sagen selvom den kun er ansvars forsikriket..


  • Monk M
    Monk M Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #6   7. maj 2010 Nykredit har desværre rodet sig ud i for meget, de skulle holde sig til deres realkredit lån, og ikke forsikringer, for det roder de sgu rundt i....vi rykkede alle vores forsikringer over til dem da vi købte vores hus for 1.5 år siden, 3 mdr efter sagde jeg dem alle op igen, de sendte 3 forskellige regninger på samme forsikring og til sidst vidste de ikke selv hvad for en der var den rigtige, så de måtte starte forfra og tegne en ny en og sende en regning på den ! + vi fik vand i kælderen og fik beskadiet nogle ting, ikke det vilde, man alligevel....vi klagede til ejerskifteforsikringen, for der stod i tilstandsrapporten at der var blevet drænet om huset for netop det problem. Der kom så en ingeniør ud og kiggede på der og sagde, ja der står at der er gjort noget ved problemet, men der står jo ikke direkte at det har virket !!! Og de dækker også kun det der er på indersiden af soklen, ikke det ude i jorden sagde han....Jeg sagde, måske men nu er vandet jo her inde, og det der er udenfor giver mig ikke problemer...men han sendte det videre til deres jurister for at finde en afgørelse, og den blev naturligvis negativ....+ at deres indbo forsikring heller ikke dækkede de ting der havde fået vand og var gået til, fordi at vandet var kommet ind ved soklen, og ikke op af kloaken....så fortalte jeg dem hvor David købte sit øl ! Og de blev alle sagt op...

  • Monk M
    Monk M Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #7   7. maj 2010 og forresten var der også en SR (selvrisiko) på 32000kr på ejerskifteforsikringen !

  • Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43
    #8   7. maj 2010 Har lige tegnet ejerskifte på 10 år, samt samlet alle mine forsikringer i alm. brand. Giver 18.000 med en selvrisiko på 5000 kr. for ejerskifte.

    Ja det er en dyr forsikring at tegne. Men det kan satme også blive dyr hvis der kommer en skade som løber op i mange tusinde..


  • * Pia *
    * Pia * Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #9   8. maj 2010 Simon så valgte du vel også den udvidede?
    Vores eget forsikrings selsskab kan ikke tegne den for os, da der er lavet tilstandsrapport på udebygningerne.
    Han rådede os også til at tegne den udvidet, ellers kunne vi ikke bruge den til ret meget.....


  • #10   8. maj 2010 Willis hvad er det??

    Vi har vores ejerskifteforsikring hos alm brand, der kunne vi selv vælge hvad selvrisikoen skulle være på og alt efter hvad man valgte den på var oprettelsen af den forskellig i pris.. syndes det var en god måde.
    har min hundeforsikring der også og der dækker de altid uden problemer, så håber også de gør det en dag hvis der er noget med huset de almindelige forsikringer ikke dækker..

    har if til alt andet, og det fungere bare- lige udover vi lige har købt ny bil og har modtaget to forskellige bilforsikringsregninger en på mig og en på kæresten(vi ejer bilen sammen) begge på forskellige beløb, og mener da ikke lige vi begge skal betale haha.. men de sikker til at snakke med når jeg ringer mandag de plejer være super søde og da der var skade på bilen blev det hurtigt klaret uden problemer..



Kommentér på:
Ejerskifte forsikring ved hus køb

Annonce