{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.979 visninger | Oprettet:

Køb eller leje {{forumTopicSubject}}

Hej alle bolig folk smiley

Jeg er helt ny herinde, så min side ser stadig lidt Tom og trist ud. Men jeg har dog allerede et dilemma som jeg går og overvejer rigtig meget.

Min kæreste og jeg er blevet sagt op i vores lille hus, og ja nu står vi og leder efter ny bolig smiley Spørgsmålet er så bare om vi skal købe noget eller leje noget? Vi kan ca sidde for det samme økonomisk begge steder. Vi er førstegangskøber køber og ret unge.

Vi kan se forlemmer og ulemper ved begge dele, men det der hæmmer os mest er at vi har hund og biler, som der skal være plads til på grunden.

Ville lige høre hvad i har af erfaringer smiley

Håber på mange gode indlæg, gerne fordele og ulemper ved begge dele.

Hilsen Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb eller leje
  • #1   5. mar 2014 Personligt vil jeg langt hellere eje end at leje smiley

    Jeg kan som sådan ikke komme på nogle ulemper ved at eje, det er lidt dyrt med alle de ekstra ting man pludselig skal betale som husejer, men jeg synes det er det hele værd i den anden ende smiley



  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   16. mar 2014 TIdshorisonten for hvor længe I planlægger at bo det nye sted er afgørende....prøv at overvej om det nye sted I finder er jeres fremtidige bolig (+3 år) eller om I søger noget I vil bo i et år eller 2.

    Jeg er enig i Alexandra' og mogens' udsagn om at eje altid er at foretrække, især fordi priserne er helt nede og måske på vej op. MEN planlægger I børn eller langvarige rejser eller andre ting, som kan påvirke jeres boligforhold så I måske kun skal bo der 1-2 år ville jeg se efter leje. Det KAN blive dyrt at købe bolig og skulle sælge igen efter 1-2 år.....


Kommentér på:
Køb eller leje

Annonce