{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.890 visninger | Oprettet:

Hr & Fru
Hr & Fru
Tilmeldt:
5. jan 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Loft isolering {{forumTopicSubject}}

Jeg har en villa på 150kvm fra 1979 i et plan. Der er 200mm på loftet. Kan det betale sig at lægge mere derop, og så fald hvad koster det ca, og hvad kan jeg forvente at spare ? Hvor meget har i på loftet i ca samme type hus ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loft isolering
  • Hr & Fru
    Hr & Fru Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   18. jan 2014 ok. tak for svaret smiley Jeg er stadig nysgerrig på hvad andre har, og evt hvad det koster at gå fra 200mm til 350mm ..

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #4   18. jan 2014 Jeg har ca. 350mm på, de nederste 105-200 i alm rockwool og resten papiruld.

    Prisen afhænger helt af hvor meget du selv gør samt hvilken isoleringstype du går efter.
    Jeg byggede selv gangbro, forhøjede loftlem og satte vindbrædder op men fik et firma til at komme med isoleringen. At give dig priser er lidt omsonst, du må prøve at ringe rundt til selskaber i nærheden som sælger isolering.

    Mvh. Anders


  • #5   19. jan 2014 Husk at 200 mm papiruld ikke er det samme som 200 mm rockwool og slet ikke hvis det er lambda 34 rockwool.

    Alt over 250mm Rockwool i et gammelt hus uden tæt dampspærre er ikke nogen god ide. Da der ophober sig fugt i isoleringen/konstruktionen. Så over 250 mm så skal du vide at dit loft er tæt.


  • Hr & Fru
    Hr & Fru Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   20. jan 2014 Tak. Det lyder til at jeg ikke skal gøre mere ved det smiley

Kommentér på:
Loft isolering

Annonce