{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.982 visninger | Oprettet:

Morten Lund P
Morten Lund P
Tilmeldt:
22. jul 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Vandskuring af hus {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og er ved at købe hus, har det hele på plads fra bankens side af mangler dog bare sælgeren tager imod mit tilbud.

Men, murværket på huset har set bedre dage, der er foretaget nogle reprationer hist og pist af sælgeren.

Men nogen der har haft en mure til at vandskurre et hus for dem ? giver de på nogen måde noget garanti på det de laver ? da jeg syntes 70% af de huse der er vandskuret slår revner efter som tiden går. hvis muren ikke giver nogen slags garanti kan man jo også lige så godt selv kaste sig ud i det ?

Hvis de giver noget garanti hvor meget ?
Hvad tager de pr. m2 ?

Hvis jeg selv skal kaste mig ud i det, hvilken blandnings forhold skal der til for at det holder bedst ? skal man behandle muren med noget ? slibe det groft eller noget for det holder bedre hvis jeg selv skal igang ?

Mvh Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandskuring af hus
  • #1   22. jul 2012 Der er lagt et billed af murværket i mit fotoalbum

  • #3   22. jul 2012 jeg har heldigvis en papfar der er en dygtig murer han har vandskuret sit eget hus og har holdt i 3 år nu, så regnede med han lige kom en weekend så jeg kunne få det lært ordenligt da det kun er små støtte mure jeg har ordnet.

    Er der ikke en risiko ved at sandblæse et ældre hus ang de gamle fuer de bliver rykket ud tænker jeg bare ?

    mvh


  • #5   22. jul 2012 Det er kalkmørtel huset er muret i ved jeg , det smulder nærmest man bare ser på det hehe. Vi må igang med at skralle det gamle puds af og se hvad der gemmer sig inden under, tak for svaret smiley

  • #7   23. jul 2012 Udfra billedet så skal du også lige overveje fugt i og omkring huset. Bla. tagrender skal være iorden ellers så holder pudset murværk ikke.

Kommentér på:
Vandskuring af hus

Annonce