{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vandskuring af hus udvendigt
  • Jesper `
    Jesper ` Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 46
    #1   28. aug 2009 har set nogen der har lavet det i glasfiber udvendige, vedligeholdelses frit, ser fakisk pisse godt ud men om det er holdbar må tiden vise, det skulle det være, pudsede huse holder aldrig så lang tid af gange det slår tit revner syntes jeg.

  • #2   28. aug 2009 Problemet med det "netpuds" er bare at sten strukturen forsvinder... Det er ik det jeg søger. har godt set den løsning. Sys den virker fin--- Men ik det jeg leder efter...

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #3   28. aug 2009 med strandmørtel og cement ! det første hus jeg gjorde det på er stadig pænt uden revner efter 15 år

  • andré k
    andré k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Svar: 22
    #4   29. aug 2009 casper c ..

    vi bruger altid standmørtel og cement . . net puds . er hvis du skal have efter isoleter huset udvendig . så pudser du ommen på isoleringen .

    muren 8600 .


  • #5   29. aug 2009 jeg har brugt SKALCEM på mit hus det er i hvert fald nem at arbejde med og ser rigtig godt ud.

  • #6   29. aug 2009 Funder:
    Er det s2000 du brugte??


  • #7   29. aug 2009 jeps!

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #8   29. aug 2009 vær opmærksom på casper at i skalcem og andet indfarvet puds kan det være meget svært at lave en reperation uden det tydeligt kan ses

  • #9   29. aug 2009 funder. kan ma se et billedet af det færdige resultat smiley

  • #10   30. aug 2009 casper C ja hvis du klikker ind på min profil og går ind under mit hus kunne det tænkes at der var et par billeder af det ;o)


  • Herdis V
    Herdis V Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 58
    #11   30. aug 2009 Håber ikke det er for meget off topic, men hvad koster det ca. at vandskure et hus? Hvis man gør det selv vel at mærke..

    regner man i kvm??


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #12   30. aug 2009 ja er det med strandmørtel og cement er prisen så lille at huset skal være meget stort for at komme over 1000 kr i materialer. og så er der afrensningen som jo koster hvis det skal sandblæses.

  • #13   30. aug 2009 jeg har købe maxit idag. det kostede 1200 ca for 170kvm ca....

  • Herdis V
    Herdis V Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 58
    #14   31. aug 2009 Hvad koster en sandblæsning? Vi talte med en murer der sagde det nok var nødvendigt ved vores hus.. æv æv smiley

  • #15   31. aug 2009 hedis.. der går ca 9-12 kvm pr sæk...

  • #16   31. aug 2009 Herdis V
    det er afgørende hvad der er af forhindinger på huset
    Det er så som vinduer og hvad der ellers skal dækken ind og ned


  • Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #17   31. aug 2009 Casper C,

    I vores firma bruger vi næsten udelukkende skalcem/skalflex,
    og ja den skalcem s2000 er kanon stærk, den er også meget stærkere end alm strandsandsmørtel og cement, og du får et rigtig flot resultat. kan kun anbefales 100% dansk kvalitetsprodukt,


  • #18   19. okt 2009 Casper -> Du har købt Maxit, så vandskurer du det først og maler det bagefter?

    Har jeg forstået det ret hvis man bruger det skalcrem/flex, så kan man vandskurer det i farven hvid med det samme og slipper derved for at male? Er det korrekt forstået?

    Overvejer nemlig at få vandkuret vores hus til næste år, og vil gerne ha det hvidt...


  • #19   20. okt 2009 Dan L ja med skalcrem/flex er du fri for at male :o)


  • #20   20. okt 2009 Men hvordan er prisen så i forhold til at vandskure og male bagefter fremfor at vandskurer med det skalcreme til en start? Og er vedligehold det samme, en murer andbefaldede og vandskurer og male og sagde så det skulle males ca. hvert 5 år...

    Mvh
    Dan


  • #21   20. okt 2009 skalcrem/flex er klart det bedste ring til dem og hør dem efter hvor mange års garenti de vil give på det! det giver de nemlig selv om at man selv pudser det på! Det ligger i hvertald en i Viborg ved jeg

Kommentér på:
vandskuring af hus udvendigt

Annonce