{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Rie Hallgreen J
Rie Hallgreen J
Tilmeldt:
15. okt 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 68

tak til alle jer... {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået svar fra i.f.b.m. alle mine spørgsmål...

Som en opsummering var mit hus fyld med skimmelsvamp, da jeg købte det, uden der stod noget lignende nævnt i tilstandsrapporten...

Alt ser ud til at gå bedre nu! -På onsdag næste uge skulle jeg gerne være ude af min "genhusnings.skurvogn" og flyttet ind i mit hus...

Tak for al hjælpen - det der dejligt at kunne få hjælp fra uvildige, som slet ikke får noget ud af at hjælpe, andet end god samvittighed og tilfredstillensen i at være medfølënde og medhjælpende..., og skulle I få "forsikrings-spørgsmål", er i velkomne til at spørge!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tak til alle jer...
  • #3   22. feb 2012 Hvordan er hele forløbet gået med forsikringen? Man må jo også godt rose hvis der er grund til det...

  • Karin
    Karin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 10 Følgere: 10 Boliger: 1 Emner: 84 Svar: 950
    #4   22. feb 2012 Dejligt at høre fra en bruger der er blevet hjulpet smiley
    Det syntes jeg er super flot du opretter et indlæg......
    Selvfølgelig også super at høre du har fået hjælp herinde fra...

    Held og Lykke fremover


  • #5   22. feb 2012 Frederik; Det er en mange siders beretning:-) - Selvom de 2 forsikringsselskaber vi har, begge er langsomme i optrækket, har lærerstandens været super god - der ligger husforsikringen og indboforsikringen. Vi har selv skulle sørge for meget koordinering, men alt er blevet betalt af lærerstandens efterfølgende. - For kort tid siden havde jeg kontakt med indboforsikringen, hvor jeg slet ikke havde regnet med at få så meget, men det passer med alt det jeg har smidt ud af møbler, tøj, madvarer, køkkenmaskiner, køkkengrej og andet..

    Ejerskiften er til gengæld lidt ulden (det handlede om den del af huset, hvor der ikke var skimmelsvamp, men hvor vi - og vores håndværkere mente, at der kunne være fare for nedstyrtning på grund af en forkert konstrueret etageadskillelse... (et gulv med for lange betonelementer svajer og hopper og danser, når man går på det-og er ikke understøttet) - ejerskiften ville gerne betale for at gulvet blev plant og isoleret, men ikke at det skulle ændres eller konstrueres anderledes. Deres ingeniør mente ikke der var overhængende risiko for nedstyrtning... -Jeg fatter bare ikke en dyt af hvorfor de så vil betale for noget så "ligegyldigt som at gøre gulvet plant og isolere det" - og oveni hatten vil de også betale for nedbrydning af et betondæk i garagen samt støbning af nyt, hvor der er en brønd, der er anlagt ulovligt - noget, som de i starten pure nægtede at ville have noget med at gøre..

    Det kan være at jeg forholder mig til dét om et par måneder, men lige nu vil jeg bare glæde mig over at skulle flytte fra min genhusnings-skurvogn og over i mit hus, der ligner lort, og på ingen måde er indflytningsklart:-)


  • #6   23. feb 2012 I øvrigt har jeg lige lagt et par billeder ind fra de forskellige "stadier" af renoveringen...

Kommentér på:
tak til alle jer...

Annonce