{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.234 visninger | Oprettet:

Underlig lugt i hjemmet. {{forumTopicSubject}}

Nu har vi i flere dage undret os over en underligt lugt i vores køkken, vi har INTET råddent til at gemme sig , skraldespanden er tømt flere gange, der er lugtet til vasken, skabet hvor skraldespanden er osv, det et tydeligt det ikke kommer derfra..

Nu har jeg så lige her for lidt siden prøvet at snuse rundt om i køkkenet, og jeg tror jeg har opsnuset hvor det lugter fra, det kommer inde fra væggen hvor der er sådan en plade , bagved er vist nok ventilationen der køre igennem hele denne side af opgangen..

Kan lugten komme fra en anden beboers lejlighed? Jeg er altså ved at være ret træt af det, det lugter virkelig ikke særlig godt, og det er nu blevet så slemt jeg kan lugte det inde i min stue.. Eller er det mon noget inde i væggen?

Der er vel ikke andet for end at kontakte viceværten på tirsdag , men syntes godt nok der er langt til tirsdag, det lugter altså virkelig grimt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig lugt i hjemmet.
  • #1   26. dec 2011 Der ligger nok en død person i den anden lejlighed smiley

  • #2   26. dec 2011 Alt efter hvilken lugt det er, så kan det være at naboen har lavet gulv..

    Eller sprunget en tallerken på en kogeplade som jeg engang kom til.. Fy for H ! n grim lugt.. Og den var slet ikke til at komme af med.. Ikke før jeg fandt det sidste lille bitte stykke porcelæn bag et af skabene..

    Lugten kan stamme fra rigtigt mange ting desværre..


  • #3   26. dec 2011 Det er ikke en nabo der er død, vi har set og hørt alle de andre i opgangen efter det er begyndt at lugte... Det har været her i en uges tid, men i starten var det kun meget svagt, og det sådan kom og gik.. De sidste to dage er det så blevet værre, og i aftes begyndte man at kunne lugte det ind i stuen også.. Det stoppede så med at lugte her for 1½ times tid siden, men nu er lugten tilbage...

    Det er tydeligt lugten kommer der fra væggen, men om det er fordi der er noget ind ei væggen, det er fra en nabo eller fra en af alle de skakter/kanaler der er i bygningen, det aner jeg ikke...


  • #4   26. dec 2011 En død mus eller rotte, de lugter fælt indtil de er tørret ind...

  • #6   26. dec 2011 vi har nu haft mange indtørrede mus over loftet det har aldrig lugtet.. tænker lidt om i kunne have spøgelser.. hvis man altså tror på sådan noget..

    høre jo tit at der sommetider kommer en fæl stank der kommer og går!?


  • #8   26. dec 2011 mogens siger du jeg lyver eller hvordan skal den forståes?

    da vi rev vores ret tynde loft plader ned var der en del døde mus.. og nej vi har ikke lugtet noget til dem.. og de har ligget ret længe de var ret indtørret..


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #9   26. dec 2011 måske er det fordi lugten af spøgelser har overdøvet lugten af de døde mus , i ikke kunne lugte dem ? alle steder hvor der ikke er spøgelser , kan man nemlig godt lugte døde mus og rotter .

  • #10   26. dec 2011 Nu bor jeg på landet i et gl. mejeri og det er næsten umuligt at holde mus ude, de kan komme ind i vægge og under loft, og under køkkenskabe, og ja kommer de ind og dør, så lugter lige ind til de er indtørrede, og det stinker.

    Lugtende spøgelser næ dem har vi så ikke, med minde det er muse spøgelser...


  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #11   28. dec 2011 Mon ikke bare det er fordi du går og prutter.

    Linda den med spøgelset var god, jeg forslår straks at vi får et "spøgelses galleri"


  • #12   21. jan 2012 Hov glemte helt at gå herinde.. Det var så en nabo der var død, eller det var vores overbo.... Så ham der sagde han havde set ham, ja han må have husket forkert, for han havde lagt deroppe i 2-3 uger smiley

  • #13   22. jan 2012 2-3 uger.. Det var længe.. Ved man om det er alderdom han døde af ?

  • #14   26. jan 2012 Det var ikke alderdom han døde af, han var kun ca. 45 år .... Men han lignede en misbruger, så det er nok et hårdt liv han er død af, vi ved det ikke.. Vi har ikke ville spørge familien om det, selvom vi har snakket med dem et par gange..

Kommentér på:
Underlig lugt i hjemmet.

Annonce